ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

בחופשת בין הזמנים יש זמן להכל

אטרקציות שונות ומגוונות למשפחה החרדית, ברשימה מומלצת שהוכנה במיוחד עבורכם על ידי 'טלחופש'

צילום: נתי שוחט פלאש 90
צילום: נתי שוחט פלאש 90


כמה פעמים מצאתם את עצמכם אומרים לילדיכם במהלך החורף ובמרוצת השגרה, "עכשיו חמודים אין זמן. חכו לקיץ..."

כמה פעמים חיכיתם בעצמכם בכיליון עיניים לחופשה.

אין ילד שלא מחכה לחופשת הקיץ. אין ילד שלא חלם חלומות ותכנן תוכניות. אין ילד שלא שאל את הוריו במשך כל הקיץ, "נו מתי נבקר באטרקציה הזו, מתי נטייל בנחל ההוא, מתי נלך לבקר את בעלי החיים בספארי ומתי נלך להשתולל במתקנים שבפארק השעשועים הידוע".

בין הזמנים זה הזמן להיות עם המשפחה. זה הזמן לנוח, לטייל, לנפוש, לבקר באטרקציות, לנשום סוף סוף לרווחה.

אנחנו בטלחופש, אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי בישראל כבר מכירים אתכם ויודעים מה אתם הכי אוהבים והיכן אתם הכי אוהבים לבקר, בתוספת, חידושים אחרונים, מספרי טלפון לתיאום והמלצות.

ומכיוון שיש זמן, לא חילקנו עבורכם את האטרקציות לאזורים. תפתחו את הראש, תהיו ספונטניים. היום פה, מחר שם. שיהיה לכם בילוי נעים בין הזמנים ותזכרו שיש זמן להכול...

גן גורו – פארק אוסטרלי ייחודי מבית חוויות ניר דוד - 072-3712603

בעלי חיים, צמחייה ועצים ילידי יבשת אוסטרליה, חיים בשלווה ובכיף בגן גורו שבעמק המעיינות. בואו לבקר אותם, להאכיל, לשחק ובעיקר, להכיר, בשפע של פעילויות קיץ לכל המשפחה.

ג'ונגל כיף קיבוץ בית זרע בעמק הירדן - 072-3362117

הג'ונגל שהילדים בצפון הכי אוהבים. בואו להשתולל עם בעלי החיים, לשחק במתחמי המשחקים ולבלות עם ההורים והחברים.

הרפת הרובוטית במושב הדתי אבני אית"ן בדרום הגולן - . 072-3713444

בואו לפגוש את הרובוט שמנהל את העניינים במכון החליבה של רפת משפחת עסיס, להגמיע עגלים, ללמוד על העבודה ברפת, להכין גבינות ושוקו מחלב טרי ולהשתתף במגוון פעילויות.

טכנודע בגבעת אולגה - 072-3713453

פארק ומוזיאון המדע שבצומת גבעת אולגה חדרה, מזמין אתכם לבלות ימים של חוויות בכל תחנות הפארק. לבחון תופעות מדעיות, לצפות בכוכבים בפלנטריום המשוכלל מסוגו בארץ, ללמוד על מדע הקול, החשמל, הרפואה והאנרגיה.

יורולנד פארק האטרקציות של ירושלים - 072-3712564

היורולנד, פארק האטרקציות המלהיב של ירושלים ממוקם במתחם תחנת הרכבת המתחדש ויש בו המון מתקני משחקים לפעוטות ולילדים בכל הגילאים: רכבת דרגון, מיני טוויסטר, קרוסלת סוסים מסחררת, מכוניות ומטוסי בייבי ועוד. הכניסה ליורולנד חינם. עלות כל מתקן: 13 ₪
יער האיילים במושב אודם בצפון הגולן - . 072-3712581

למרגלות הר אודם, בלב יער עצי אלון ואלה, במושב אודם שבצפון רמת הגולן, 1,50 מטרים מעל פני הים, שוכן יער האיילים. חוויית טבע פראי ומפגש עם איילים מכל רחבי העולם ועם מגוון אוכלוסיות בעלי חיים ארץ ישראליים. במקום גם שפע של אטרקציות אקסטרים וקמפינג לכל המשפחה.

ברווזים בכפר במושב כפר ברוך - 072-3201455

אם תמיד חלמתם לדעת איך באמת עושה ברווז ומה היה קודם, האפרוח או הביצה, מרכז המבקרים של ברווזים בכפר במושב כפר ברוך בעמק יזרעאל הוא המקום הנכון לבקר בו לקבל תשובות לכל השאלות. סיור מרתק לאורך תחנות הגידול של הברווז החל משלב הטלת הביצים והמדגרה ועד לברווז הבוגר, סדנאות ופעילויות.

קיפצובה – פארק האטרקציות מספר אחד 072-3362153

בחופשת בין הזמנים בקיץ כולם קופצים לקיפצובה, פארק האטרקציות והמשחקים שבקיבוץ צובה בפרוזדור ירושלים. מתחמי משחקים לכל הגילאים, מתנפחים, משחקייה, ג'ימבורי, קייטנות, הפעלות ומופעים והכול, בכרטיס אחד !

בריכת אגם מים במושב בית מאיר - 072-3362172

"אימא, אבא, מתי כבר נשחה בבריכה"? אם שמעתם את השאלה הזו מילדיכם לפחות עשר פעמים במהלך החורף, זה הזמן בחופשת בין הזמנים לקפוץ לטבילה מרעננת בבריכת השחייה אגם מים שבמושב בית מאיר בדרך העולה אל הבירה. בריכת אגם מים הינה בריכת שחייה מחוממת, מעוצבת ומקורה ומתקיימות בה שפע של פעילויות בשעות נפרדות. לימוד שחייה, התעמלות במים, ימי כיף ועוד.

ספורט ימי בכנרת - 072-3362162

מרכז ספורט ימי בכנרת, היחידי בבעלות חרדית שאינו פתוח בשבת, ממוקם בדרומה של טיילת יגאל אלון בטבריה ומציע שפע של פעילויות מים מלהיבות ומסחררות: סקי מים, בננות, אבובים, סירות מרוץ לנהיגה עצמית, סירת טורנדו, שיט בסירות

לעוף על המים באילת - 072-3712601

האטרקציה הימית הכי הכי באילת, עיר הנופש הדרומית של ישראל. סקי מים, אבובים, בננות, טיסה על המים בסירת מרוצים משוכללת, צלילת שנורקל, צפייה בדולפינים, שיט משפחתי כשר למהדרין ביאכטת היוקרה שונית בעלת שלושת הסיפונים.

קישורים:
טלחופש אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי - לחצו כאן
תיירות בריכה משפחה בילוי נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד