י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האחים נישאו באותו שבוע - הפכו להורים באותו יום

הכל נשאר במשפחה, ואם אפשר אז גם באותו זמן: אח ואחות שנישאו בהפרש של שבוע, הפכו להורים בהפרש של כמה שעות • "לא משעמם אף פעם במשפחה"

האחים נישאו באותו שבוע - הפכו להורים באותו יום


יש משפחות שפשוט אוהבות לעשות הכל יחד. כך גם משפחת ביטון ומשפחת אבו מחיפה, המורכבות משני אחים ובני הזוג שלהם. אחרי שנישאו בהפרש של שבוע, הפכו שני הזוגות הצעירים להורים לראשונה, בהפרש של שלוש שעות, באותו ביה"ח. ככה זה כשאתם משפחה אחת גדולה ומאושרת.


לינוי (בת 20) ובן זוגה ניסים ביטון (22) נישאו באוגוסט האחרון, שבוע לאחר מכן צעד אל החופה אחיה של לינוי, אלירן (28) ונישא לבחירת ליבו אשרת (19). אחרי שנישאו יחד, הרו בנות הזוג יחד ומקץ תשעה חודשים ילדו השתיים אתמול את בתן הבכורה ברמב"ם, בהפרש של כשלוש שעות בלבד.


ראשונה נכנסה לחדר הלידה לינוי, אשר ילדה בשעה 02:18 בת בריאה במשקל 3.280 ק"ג. ברבע לחמש בבוקר ילדה אשרת את בכורתה, אף היא תינוקת בריאה במשקל של 3.550.

מחדרן המשותף במחלקת יולדות א', מספרות שתי האימהות המאושרות על מסורת ה"ביחד": "זה ממש כיף שכל המשפחה חוגגת יחד את השמחות ונמצאים ביחד כל הזמן", מספרת לינוי ומוסיפה בחיוך, "ככה לא משעמם אף פעם".


את המסורת תמשכנה כעת גם בנות הדוד הטריות: "הן תגדלנה יחד, תחגוגנה ימי הולדת ובת מצווה ביחד, כמו אחיות", אומרת אשרת, "אנחנו מאושרים".






בתמונה: לינוי וניסים ביטון (מימין) ואלירן ואשרת אבו, היום ברמב"ם.

צילום: פיוטר פליטר.

תאומים אחים משפחה לידה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד