כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אריה קינג: "מטמאים את רחובות ירושלים"

חבר מועצת העיר ל'בחדרי חרדים': פעם אחת ולתמיד להציג חזית אחת ומאוחדת שתלמד את אותם כוחות טומאה לקח"

קינג. צילום: פלאש 90
קינג. צילום: פלאש 90


בעקבות פרסום 'בחדרי חרדים' כי יופעל ברחובות ירושלים שוק הלילה הגדול בישראל, ועל פי תיאור העירייה: "שמעתם על שוק הלילה הססגוני בצ'אנג מאי שבצפון תאילנד? ביליתם במדרחוב לה רמבלה ההמוני בברצלונה? הסתובבתם בשעות הערב בקובנט גארדן מארקט המקסים בלונדון? – ירושלים מאחוריכם! ביום חמישי (30/7) יפתח בירושלים – ובפעם הראשונה בישראל – שוק לילה ענק בהיקפו שיפעל בקביעות במרכז העיר", מגיב חבר המועצה אריה קינג ותוקף את הניסיון לפגוע בקדושת ירושלים.

"סיעת ירושלים מאוחדת חרטה על דגלה 'לייהד את ירושלים'. מהרגע שנודעו תוצאות הבחירות וחבירתנו לקואליציית ראש העיר, פעלתי כיו"ר הסיעה יחד עם יו"רי ש"ס ואגודה להקמת קואליצייה למען השבת בקרב חברי המועצה. בידינו, חברי המועצה הדתיים, לגונן על עיר הקודש מפני תקיפות מחנה הטומאה ומפני מחללי השבת.

"על מנת להצליח במשימה האפשרית הזו והחשובה כל כך לעתיד ירושלים, על חברי המועצה לאחד כוחות סביב התקפה אחת, בין אם זה ניסיון לחלל את השבת, בין אם זה ניסיון לטמא את רחובות העיר, העיקר פעם אחת ולתמיד להציג חזית אחת ומאוחדת שתלמד פעם אחת ולתמיד את אותם כוחות טומאה לקח.

"אישית, אני קורא לחברי המועצה שלא לאשר בתקציב 2016 אף סעיף תקציבי לאגפי התרבות, הצעירים והחברה, מבלי שיוצגו בפנינו (נבחרי הציבור) את התוכן של כול סעיף באגפים אלו שמובילים את הליך החילול והחילון של העיר".
קינג שוק ירושלים רחובות שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד