ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טופג'ל – מגשימים פנטזיה להדברה בטוחה

הקיץ פה ואיתו התיקנים, הנמלים, וכל אלו שגורמים לנו לחוש אי נוחות בתוך הבית. מצד שני, רבים בשנים האחרונות חוששים מאסון. כיצד בכל אופן ניתן למגר את המזיקים מבלי לחשוש?

טופג'ל – מגשימים פנטזיה להדברה בטוחה
צילום מסך


עם אנחת הרווחה שאני פולטת בזמן שאני מעמיסה את בגדי החורף אי שם במעלה הארון, ומקבלת בברכה את החולצות הקצרות של הבנים, את החצאיות הדקיקות והבדים הנושמים של הבנות, אני תמיד מצרפת אליה גם אנחה כבדה כזאת של חוסר אונים קל.

נכון, אני אחת שבחורף מעדיפה קיץ, בקיץ מתגעגעת לסתיו, כמו רבים וטובים כנראה, אלא שהקיץ, עם כל חגיגותיו, גורם לי לסיוט מסוים – ויש נשים שאף יעידו שהופך אותן להיסטריות. אני מדברת על שגעת התיקנים/נמלים/עכבישים ודומיהם. תיקנים מבחינתי היא מילה בלתי תקינה בעליל.

אז תגידו ריסוס, בסדר, אבל גם לזה צריך להיערך, להתכונן, לצאת מהבית, לשמור על הילדים במאה עיניים לכל אחד ולהתפלל הרבה. מי לא זוכר את הטרגדיה של משפחת גרוס, שמן הסתם גרמה לכולנו לפתח חרדת הדברה?





בתור אחת שלא תוותר על אופציות, לא בגללי כמובן, שאין לי בעיה עם תיקנים, כן? זה בגלל הילדים... הלכתי פשוט לחפור קצת בנושא, ומצאתי:

אמרו שלום לימי הריסוס, וקבלו את הקיץ בפיתוח ישראלי חדש: הדברת נמלים ומקקים בטוחה, בצורת ג'ל ידידותי לסביבה, ולא רעילה בשום צורה – במאה אחוזי אחריות.

נשמע חלום?



חברת שרון הדברה משתמשת בפיתוח החדש העונה לשם טופג'ל – ג'ל טופרדו המכיל בתוכו 0.01% חומר רעיל, ולפיכך בטוח לחלוטין לשימוש ביתי.

כיצד משתמשים בג'ל? מטפטפים מספר טיפות למקום בו נתקלתם בנמלה או בתיקן, ולאחר שיאכלו מהפיתיון, הם יסחבו איתם את השאריות לקן ממנו הגיע, ויחלקו אותו עם כל החברים שלהם במקום. הקן יושמד, והטיפול שלכם נותר אסטטי ובטוח.



אין כל צורך לפנות את הבית בזמן הטיפול, אין כל ריח לחומר וגם לא צריך לנקות לאחר מכן שום דבר, והכי חשוב מבחינתי – החומר לא רעיל כמעט בשום צורה. להזכירכם: 0.01% חומר פעיל.
אה, יש גם אחריות! אם השיטה לא עבדה לכם, קבלו החזר מלא של סכום הקניה. יש יותר טופ מזה?




קישורים:
פרטים נוספים על טופג'ל
ריסוס תיקנים הדברה מזיקים סכנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד