ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

המרדף אחרי בעלי הדירות: אברך מבני ברק נעצר

אברך המחזיק במניות של אולם שמחות ובעלת דירות שניסתה להשמיד מסמכים כשהחוקרים הגיעו לחיפוש בביתה • מספר העצורים במבצע עלה ל-20 ומספר הנחקרים עומד כעת על כ-250 איש

המרדף אחרי בעלי הדירות: אברך מבני ברק נעצר
פלאש90


עצורים נוספים במסגרת מבצע האכיפה של רשות המסים על העלמת הכנסות בתחום הנדל"ן: מעצרים נוספים בוצעו במהלך השבוע החולף על ידי יחידות החקירות של רשות המסים ברחבי הארץ.

ברובם ככולם של המקרים, לא השיבו העצורים לדרישה למילוי הצהרה על הנכסים שבבעלותם שנשלחה אליהם מרשות המסים; אילנה ולנטין משה מתל אביב דווקא מילאה את ההצהרה ושלחה אותה, אך השמיטה את כל נכסי הנדל"ן שברשותה ועל הכנסותיה מהשכרתם.

חוקרי מס הכנסה תל-אביב עצרו גם את יעקב יפה מבני ברק, שכיר באולם שמחות ואברך הלומד בשני כוללים המשכיר ששה מתוך שבעה נכסי נדל"ן בבעלותו המצויים בבני ברק, עפולה וקריית אתא. מלבד נכסים אלה, היו לו שמונה נכסים נוספים שרכש ומכר מאז 2007, כאשר החזיק בכל נכס כשלוש שנים בממוצע.

על פי הודאתו, העלים למעלה ממיליון שקלים מהכנסותיו מהשכירות, אך במהלך החקירה עלה כי הוא גם מחזיק ב-15% ממניות חברת אולם השמחות בו דווח כשכיר בשנים 2013-2014. גם על אחזקותיו אלו לא דיווח ועל הכנסות שנוצרו לו מתוקף כך.

שני עצורים נוספים הם יהושע גליקמן מנתניה, כלכלן העוסק כיום בתחום הקבלה ופנימיות התורה, שנעצר על ידי חוקרי מס הכנסה מרכז בחשד שהכנסותיו בשנים 2005-2014 מהשכרת תשע הדירות בנתניה שבבעלותו, שחלקן אף מפוצלות, לא דווחו לרשות המסים. הוא הודה בחקירה כי לא דיווח על הכנסות של למעלה משני מיליון שקלים.

השני הוא שלום טייב, גמלאי צה"ל מאשדוד שנעצר על ידי יחידת יהלום והודה אף הוא בחקירתו בהעלמת למעלה ממיליון ₪ החל משנת 2004 מהכנסותיו מהשכרת ארבע דירות שבבעלותו באשדוד ובאשקלון. כל העצורים שוחררו בתנאים מגבילים.
אברך מס הכנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד