י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: סוכן סמוי הביא למעצר 24 סוחרי נשק וסמים

במשך חצי שנה פעל סוכן משטרתי סמוי בקרב סוחרי סמים ונשק, והביא לגל מעצרים של 24 בני מיעוטים

צפו: סוכן סמוי הביא למעצר 24 סוחרי נשק וסמים
חטיבת דובר המשטרה


במסגרת פעילות היחידה המרכזית של משטרת ירושלים בלחימה בפשיעה החמורה, עצרו הבוקר (ד') חוקרי ובלשי היחידה המרכזית, בסיוע לוחמי מג"ב, שוטרי מחוז מרכז ותחנת רהט, 24 חשודים תושבי מזרח ירושלים, המרכז והדרום אשר סחרו ומכרו סמים ואמצעי לחימה לסוכן משטרתי שפעל בתוכם. בין המופללים קטין כבן 14, תושב מרכז הארץ.

החשודים, מובאים מאז שעות הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

בעקבות מידע שהתקבל בימ"ר ירושלים אודות פעילות של סחר ושימוש בסמים בעיקר באזור מזרח ירושלים, שהצטרף לפנייתם של סוחרים ממזרח העיר למפקד מחוז ירושלים שהלינו על סוחרי הסמים הפועלים באזורם ופוגעים בפרנסתם.

בהנחיית מפקד מחוז ירושלים, הורה ר' ימ"ר ירושלים על איתור והפעלת סוכן באזור. הסוכן המשטרתי, צעיר כבן 30 תושב המרכז, אותר והוכשר לתפקידו על ידי יחידת הסוכנים של ימ"ר ירושלים, פעל במשך חצי שנה בקרב סוחרי הסמים והאמצעי הלחימה במזרח ירושלים, במרכז ובדרום הארץ.

הסוכן קנה במהלך חודשי הפעלתו כמה עשרות ק"ג סמים מסוג הרואין, קוקאין וחשיש בשווי כולל של מאות אלפי שקלים ואמצעי לחימה בהם תת מקלע מסוג קרל גוסטב ורימון הלם, והוביל להפללתם של 24 סוחרים שחלקם יעדים מרכזיים של מחוזות ירושלים ומרכז בתחום הפשיעה החמורה. כאמור, בין העצורים קטין בן 14 אשר פעל יחד עם הסוחרים, סיפק את הסמים לסוכן והעביר את הכסף תמורתם.

במהלך הלילה התארגנו כוחות המשטרה ברחוב הצבי בסמוך לתחנה המרכזית, ובשעות הבוקר המוקדמות, בתום הפעילות הסמויה, פשטו כוחות המשטרה על בתיהם של החשודים ועצרו אותם.

מפקד המחוז, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, שיבח את פעילות יחידת הסוכנים והיחידה המרכזית על המקצועיות, הנחישות והיצירתיות בלחימתם בפשיעה החמורה.









סמים נשק סוכן משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד