י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אסתר פולארד: "סופרת את השניות לחבק את יונתן"

"מה שיונתן ואני זקוקים לו כעת יותר מכל הוא חיים של שקט ושלווה שיאפשרו לנו לחזור להיות אנשים פרטיים"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90


לאחר שוועדת השחרורים האמריקנית, החליטה כי המרגל הישראלי יהונתן פולארד ישוחרר מהכלא בעוד כארבעה חודשים ביום שישי ח' כסלו בפרשת 'ויצא', התייחסה רעייתו לראשונה לשחרור הצפוי.

"אחרי תקופה בלתי נתפסת של 30 שנה, יונתן מסיים לרצות את עונשו באופן מלא עד היום האחרון", אמרה ברגש רב, "אני לא יכולה לחכות לרגע, סופרת את הימים, הדקות והשניות עד שאוכל לחבק את יונתן ולהתחיל לבנות יחד את חיינו מחדש".

"ברגעים אלה, אני מרגישה חובה להודות לכל כך הרבה אנשים שהיו איתנו לאורך כל הדרך, אבל אם אתחיל אני יודעת שאין סיכוי שאוכל לסיים. אני מקווה מאוד שתהיה לי ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת מכם באופן אישי".

"אני יודעת שרבים חשים הקלה ורוצים להשתתף בשמחתנו אולם אני בטוחה שכולכם, הן הציבור והן התקשורת, מבינים שמה שיונתן ואני זקוקים לו כעת יותר מכל הוא חיים של שקט ושלווה שיאפשרו לנו לחזור להיות אנשים פרטיים ולשקם את חיינו שלנו".

"אני משוכנעת שכולכם מבינים זאת ובטוחה שתסייעו לנו להגשים את חלומנו לחזור להיות אנשים נורמאליים שחיים את חייהם בשקט ובצנעה. תודה רבה לכולכם, אנחנו אוהבים אתכם מאוד!".

אמנם השיחרור צפוי בעוד כארבעה חודשים, עם זאת, לדברי פרקליטיו אליוט לואר וז'ק זמלמן, פולארד ייאלץ להישאר בארה"ב למשך 5 שנים. פולארד צפוי לגור בניו יורק.

פרקליטו של פולארד, עו"ד לארי דאב, אמר כי "נאמר שהוא ישוחרר כמו כל אסיר בארצות הברית שריצה שני שלישים מהעונש וזה אומר שהוא צריך לעבור בדיקה ולדווח למשטרה. הם לא נותנים לו 'כרטיס חינם' לבוא ארצה וזו הדאגה שלנו פה".


"הייתי אצל פולארד - זו הייתה חוויה מזעזעת" • מייקל אורן מדבר
יונתן פולארד אסתר פולארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד