כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נתניהו למשפחת התינוק ההרוג: "נמצא את הרוצחים"

ראש הממשלה ביקר בבית החולים את בני משפחתו של הפעוט עלי דוואבשה, שביתו בכפר דומא הוצת הלילה • צפו

נתניהו. צילום: יונתן זינדל -פלאש 90
נתניהו. צילום: יונתן זינדל -פלאש 90


ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בבית החולים את בני משפחתו של עלי דוואבשה, הפעוט הפלסטיני בן השנה וחצי שנרצח לאחר שמחבלים יהודים הציתו את בית המשפחה בכפר דומא שליד שכם לפנות בוקר (ו).

"ביקרתי עכשיו את הילד אחמד סעד שנאבק על חייו לצד שני הוריו שתלויים עכשיו בין חיים למוות. מדינת ישראל תעמיד ומעמידה את מיטב רופאיה כדי לנסות לשקם את הילד, להציל את ההורים", אמר נתניהו לאחר הביקור. "אנחנו מזועזים מהמעשה הנפשע הזה, אנחנו מגנים אותו. טרור זה טרור ואנחנו צריכים להילחם בו בכל מקום שממנו הוא מגיע".

נתניהו שוחח מוקדם יותר עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. ראש הממשלה נתניהו אמר ליו"ר הרשות הפלסטינית שבישראל כולם מזועזעים מהטרור הנפשע נגד בני משפחת דוואבשה, ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "עלינו להילחם יחד בטרור ולא משנה מאיזה צד הוא".

נתניהו אמר עוד לעבאס, שנתן הנחיה לכוחות הביטחון להפעיל את כל האמצעים כדי לאתר את הרוצחים.


הפצועים מפונים הבוקר לבית החולים. צילום: דובר צה"ל

רופאי היחידה לטיפול נמרץ ויחידת הכוויות בסורוקה ממשיכים להאבק על חייו של הפצוע מהאירוע בכפר דומא. מצבו אנוש, סובל מכ 80% כוויות עמוקות, מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

השר להגנת הסביבה אבי גבאי ביקר אף הוא בבית החולים שיבא, וציין כי "כשר במדינת ישראל אני פשוט מתבייש היום. אחרי סעיף לא תרצח בעשרת הדיברות אין כוכבית, אין אפליה בין דם לדם ואין היתר ליוצאים מן הכלל. הגיע הזמן שלנו כממשלה לעבור מדיבורים למעשים ולפעול להחמרת הענישה כנגד טרוריסטים באשר הם, שהרי גם החוק בישראל אינו מפלה בין יהודים וערבים".
נתניהו דומא ביקור הורים ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד