י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יצחק הרצוג: להוציא מחוץ לחוק את ארגון להב"ה

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג, קורא להוציא מחוץ לחוק את ארגון להב"ה • גופשטיין: "מתאכזר לרחמנים"

צילום: מרים אלסטר, פלאש90
צילום: מרים אלסטר, פלאש90


יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג, קורא היום (שבת), להוציא מחוץ לחוק את ארגון להב"ה.

לקראת נאומו בעצרת הערב (מוצ"ש) כנגד הארועים האלימים בימים האחרונים יוצא יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג בקריאה חריפה נגד ארגוני הטרור היהודי כהגדרתו וכתב בעמוד הפייסבוק שלו הבוקר: "זה הזמן למעשים. מעשים ממש. אחרי שגינינו ושבנו וגינינו, לא נוכל - שוב - לחזור לענייני היום-יום כאילו כלום: זה הזמן למעשים. מעשים ממש. שתואמים את הסכנה לביטחון ישראל מהטרוריסטים היהודים, שמסכנים אותנו בדיוק כמו אחיהם - הטרוריסטים האיסאלמיים.

"לו הייתי ראש הממשלה הייתי מורה לשבכ לטפל בטרור היהודי כמו בטרור האיסלמיסטי. בנחישות ובלי קריצה. כל הכלים העומדים לרשותנו במאבק בטרור האיסלמיסטי. מעצרים מנהליים. הוצאת ארגונים מחוץ לחוק. להבה. המרזלים. לה פמיליה. הייתי מגדירם כארגוני טרור. ואפילו שוקל הריסת בתים של המחבלים ומשפחותיהם. כל מה שתקף מול הטרור האיסלאמיסטי תקף גם כאן"

הרצוג הוסיף:"וגם בתקשורת צריך להפסיק לשתף פעולה ולקרוא לזה בשמות מכובסים. זו לא פעולת נקם ולא תג מחיר. זה טרור. נקודה. ואלה מחבלים. נקודה. יהודים ואיסלמיסטים שמסכנים את בטחון ישראל".

בנצי גופשטיין יו"ר להבה הגיב: "במקום להלחם באויבי עם ישראל בוזי מעדיף לחבק את מכחיש השואה אבו מאזן ולעודד את אויבי ישראל שבכנסת וקורא להוציא מחוץ לחוק יהודים טובים שפועלים למען עם ישראל. עליו מתקיים מאמר חז"ל כל המרחם על רשעים סופו להתאכזר על רחמנים".
הרצוג להבה חוק טרור יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד