י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

שיא בביקוש לחשמל • סיכום שבת

בעקבות גל החום: שיא בביקוש לחשמל נרשם השבת • אש באשקלון • ירי בג'אפר אזרקא • סיכום כל אירועי השבת

שיא בביקוש לחשמל • סיכום שבת
לואיס פישר, פלאש90


לפנות בוקר בעקבות דיווח למשטרה על אזרח חבול בכל חלקי גופו שהגיע עמאית לביה״ח זיו בצפת, כשהוא פצוע במצב בינוני, נפתחה חקירה. שוטרי תחנת ירדן עצרו בשעות האחרונות 2 חשודים (27) בעלי המועדון בעיר, אשר נחקרו ונכלאו בחשד לתקיפתו, הרקע בריונות. מפקד תחנת ירדן סנ״צ רונן ברוצקי, בשימוע שערך לחשודים- החליט להוציא צו סגירה ל- 30 יום למועדון בשל האירוע האלים. הרב יבקשו חוקרי התחנה להאריך את מעצרם של השניים בבית משפט השלום בנצרת.

בשעות הצהריים שוטרי תחנת ירדן הוזעקו לביתו של תושב חצור שנראה פצוע מדמם כשהוא בגילופין, החשוד אף ניסה להצית את עצמו. החשוד נלקח לטיפול רפואי ובמהלך הנסיעה באמבולנס כשהוא מלווה בשוטר, שלף האיש סכין גילוח מגרונו וניסה לתקוף באמצעותו את השוטר שסייעו לו. החשוד החל משתולל ומאיים כי יפגע בעצמו ובסובבים אותו. שוטרי תחנת ירדן הודיעו לחשוד כי הוא עצור וכבלו את ידיו, לאחר מכן ליוו אותו לבדיקה רפואית בבית חולים זיו בצפת. בתום הטיפול החשוד נחקר ונכלא. שוטרי התחנה יבקשו הערב להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בנצרת.

לביה״ח נהריה פונה בליל שבת תושב באענה (36) ע״י צוות רפואי מקומי לאחר שנורה בראשו כשהוא ללא רוח חיים. שוטרי תחנת לב הגליל (כרמיאל) בראשות מפקד התחנה נצ״מ וחקטור בוסקילה, סגרו זירה ופעלו לאיסוף ממצאים, הרקע סכסוך מתמשך. בתום הערכת מצב שהתקיימה, הטיל מפקד מחוז צפון ניצב, זהר דביר את החקירה על מחלק הרצח של היחידה המרכזית של מחוז צפון בפיקודו של נצ״מ משה כהן. כחלק מהחקירה, הגופה נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית אבו כביר.

שוטרי תחנת משגב הוזעקו סמוך לחצות לקטטה בכפר מנדא על רקע סכסוך משפחתי מתמשך, עוד דווח כי נורו יריות בסמוך וכי מהמקום פונו 4 מעורבים לטיפול רפואי מחבלות. שוטרי התחנה בפעילות מהירה בכפר עצרו לחקירה 7 חשודים בחשד למעורבות באירועים, החשודים נחקרו ונכלאו. הערב יבקשו חוקרי התחנה להאריך את מעצרם בבימש שלום בעכו.

לפנות בוקר דווח כי לעבר בית בכפר גוש חלב נורו יריות ונגרם נזק למבנה, אין נפגעים. שוטרי תחנת צפת פעלו בזירה לאיסוף ממצאים, נפתחה חקירה, הרקע נבדק.

בצהרי שבת בכביש 806 בקטע שבין עילבון לכפר מג׳אר אירע תאונת דרכים קשה בין 2 פרטיות. כתוצאה מכך מהמקום פונו ע״י מד״א וכוחות רפואה נוספים 2 פצועים במצב קשה ו-4 פצועים במצב קל לביה״ח פוריה.

אתמול, סמוך לשעה לחצות התקבלה הודעה על שריפה במשרדי מועצה אזורית בני שמעון. במקום פעלו 5 צוותי כיבוי מתחנת רהט ובאר שבע. לא היו נפגעים. הרקע לפרוץ הסיבה נחקר.

בבוקר שבת בשעה 11:00 נהג שיכור פגע במספר רכבים חונים באזור שכונת התקווה בת״א ולבסוף נעצר בגדר הבטיחות בדרך לוד. שוטרי התנועה במרחב יפתח שהגיבו לדיווח של אזרח אודות רכב שנראה נוסע בצורה מסוכנת הגיעו למקום ומצאו את הנהג יליד 77 תושב אור יהודה כשהוא בגילופין ובבדיקת ינשוף עלה כי בגופו כמות גבוהה בהרבה מהסף המותר. החשוד נעצר ע״י השוטרים ובמוצ״ש יובא לבימ״ש לצורך הארכת מעצרו.

משטרת מרחב יפתח עצרה אחה״צ חשוד בשנות השלושים לחייו תושב רוה״ע בגין קשירת קשר להפס״ד במהלך משחק הכדורגל בין הפועל ת״א למכבי ת״א באיצטדיון בלומפילד. עד כה נעצרו 9 אוהדים והועברו לחקירה: 5 בגין קטטה בכניסה לאיצטדיון, 1 בגין הפס"ד, 2 בגין החזקת סמים, ו-1 בגין מעשה מגונה. בנוסף הורחקו מהאיצטדיון 9 אוהדים בשל התנהלות בניגוד להנחיות הסדרנים והשוטרים.

סמוך לשעה 16:40 נמסר למד"א מרחב כרמל על גבר שנפל מאופניו עת שרכב עליהם בכביש היורד והסמוך לקיבוץ בית אורן. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק טיפל בנפגע בשנות ה-30 לחייו ופינה אותו במצב בינוני לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מחבלת ראש.

במרכז הרפואי הדסה עין כרם מאושפזים 2 פצועים מארוע הדקירה במצעד הגאווה. פצועה במצב אנוש, מונשמת ומורדמת. פצוע נוסף במצב קל.

שר הבריאות הפלסטיני, ד"ר ג'אווד עווד ביקר היום את הפצועים מכפר דומא המאושפזים בשיבא ובסורוקה. בשעות הבוקר הגיע השר הפלסטיני לסורוקה, עודכן על מצבו של האב על ידי ד״ר יבגני ברוטפיין, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ, וציין ש״רופאי יחידת הכוויות והיחידה לטיפול נמרץ בביה״ח מעניקים לו את הטיפול המקצועי ביותר. מצבו מוסיף להיות אנוש״. מנהל בית החולים הכללי שיבא, פרופ' ארי שמיס פרט על מצבם של האם והבן שממשיך להיות קשה מאוד ואמר כי הצוותים הרפואים המשולבים המטפלים בפצועים ימשיכו להעניק הטיפול המסור והמקצועי ביותר לפצועים. השר הפלסטיני הודה לצוותי בתי החולים ואמר כי הוא בטוח שהם נמצאים ביידים הטובות ביותר.

היום 16:50 פעלו 3 צוותי כיבוי מתחנת אשקלון בשריפת ארון חשמל בבניין הרחוב אלי כהן באשקלון. בעקבות העשן נפגעה דיירת משאיפת עשן ופונתה במצב קל, כמו כן הבניין אוורר מעשן והדיירים קיבלו הוראה להסתגר בבתים עד לסיום האירוע.

היום בשעה 16:40 נשבר שיא הביקוש לחשמל בימי שבת בקיץ של כל הזמנים שעמד על 9927 מגוואט. השיא הקודם נרשם ביום שבת בתאריך 30.08.2014 ועמד על 9515 מגוואט.שיא הביקוש לחשמל בקיץ של כל הזמנים היה בתאריך 19.7.12 ועמד על 11880 מגוואט ושיא הביקוש של כל העונות והזמנים נרשם בתאריך 12.1.15 ועמד על 11930 מגאווט.

בשעה 19:04 נמסר למד"א מרחב שרון על פצועים מירי סמוך למסגד בג'אפר א-זרקא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח הלל יפה שני פצועים, בהם: צעיר כבן 22 במצב קשה עם פציעה בפלג גופו העליון מורדם ומונשם ואישה כבת 42 במצב קל.

בשעה 19:10 נמסר למד"א מרחב דן על גבר שנמשה מהים לאחר שטבע בחוף ירושלים בת"א. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה ממושכים קובעים את מותו של גבר כבן 29 (ככה"נ נתין זר). ,

סיכום אירועי השבת בשיתוף מוקד זק"א ורשת 'קבוצת העיתונאים רוטרניק',
,
חשמל שבת ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד