ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

דרעי דורש: "פטור ממע"מ אפס - על מוצרי יסוד יקרים מחלב ולחם"

גורם בכיר בש"ס ל'בחדרי חרדים': "אם לא תיכלל רפורמת הפטור ממע"מ על מוצרי יסוד - לא נתמוך בתקציב המדינה ביום רביעי הקרוב. דרעי נחוש בעניין" • הרפורמה תכלול גם פיקוח ממשלתי - כדי שהצרכן יחסוך, לא רק הספק

יו"ר ש"ס דרעי. צילום: יעקב כהן
יו"ר ש"ס דרעי. צילום: יעקב כהן


לקראת ההצבעה על תקציב המדינה בממשלה ביום רביעי הקרוב, דורשים בש"ס להכניס את רפורמות המע"מ אפס לתקציב המדינה. לפי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', בש"ס דורשים שהפטור ממע"מ יחול על מוצרי יסוד שעלותם גדולה מלחם ולחלב.

גורם במפלגה אומר בשיחה עם 'בחרדי חרדים' כי "יו"ר המפלגה ושר הכלכלה אריה דרעי דורש שיחול מע"מ אפס על מוצרים כמו מטרנה, שעלותם גבוהה במיוחד והורדת המע"מ ממוצרים אלו עשויה להשפיע משמעותית על סל המצרכים של משפחות רבות".

לדברי הגורם, שר הכלכלה דורש גם פיקוח ממשלתי על המוצרים שיכנסו לרשימה, בכדי שהורדת המע"מ לא תביא רווח רק לספקים ולמרכולים. הוא מוסיף עוד ואומר כי "השר נחוש לקיים את הבטחתו לבוחרים".

יצויין, כי משרד האוצר הודיע כי על מנת לאפשר לשרי הממשלה שהות מספקת לעיון בחוק ובתוכנית הכלכלית לחוק התקציב 2015-2016, ביום שלישי ייערך דיון ברפורמות ושינויים מבניים
במסגרת הקבינט הכלכלי חברתי. ביום רביעי כאמור יאושר התקציב בממשלה.

כזכור, בשבוע שעבר כינס שר הכלכלה, אריה דרעי את בכירי משרד הכלכלה ודן עימם בנושא מע"מ אפס. במהלך הישיבה הבהיר דרעי - "אם דרישתי לביטול המע"מ על מוצרים שעליהם נחליט לא תסוכם, סיעת ש"ס לא תתמוך בתקציב המדינה".

השר דרעי: "מבחינתי מע"מ אפס על מוצרים, בעיקר כאלה שיסייעו לשכבות החלשות, זהו דבר שאני לא מתכוון להתפשר עליו".
דרעי תקציב מעמ אפס פטור חוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד