כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

"אנחנו רודפים רוצחי ילדים, והם קוראים כיכרות על שמם"

ראש הממשלה נתניהו נאם בפתח ישיבת הממשלה ואמר כי ינהג ביד תקיפה ובאפס סובלנות נגד הפשעים שאירעו בימים האחרונים • נתניהו - "יהדות ואנושיות משולבות ותומכות זו בזו, וזה מה שמבדיל אותנו משכנינו"

ראש הממשלה נתניהו בביקור בכפר דומא. צילום: פלאש90
ראש הממשלה נתניהו בביקור בכפר דומא. צילום: פלאש90


ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר (א') לאירועים האחרונים בפתח ישיבת הממשלה השבועית בירושלים ואמר כי ינקוט באפס סובלנות.

נתניהו: "בימים האחרונים היינו עדים לשני פשעים מתועבים. המדיניות שלנו כלפי פשעים כאלה היא אפס סובלנות. הנחיתי את גורמי הביטחון והאכיפה לפעול בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותם כדי לתפוס את הרוצחים ולמצות את הדין עם הדוקר ועם השורפים.

"אנחנו נחושים להיאבק בתקיפות בתופעות של שנאה, קנאות וטרור מכל צד שהוא. המאבק בתופעות הללו מאחד את כולנו, זה איננו מאבק של מחנה זה או אחר – זה עניין של אנושיות בסיסית, שהיא יסוד הערכים היהודיים שאנו פועלים לאורם".

נתניהו המשיך וסיפר: "אני זוכר כילד, כשהייתי מבקר את מורהו הדגול של אבי, הפרופסור יוסף קלאוזנר, מגדולי ההיסטוריונים שקמו לעם ישראל בזמן החדש, ומעל דלת ביתו, כשהייתי מבקר אותו בשבתות, היו חקוקות שתי מלים: 'יהדות' ו'אנושיות' – הן משולבות זו בזו, הן תומכות זו בזו, וזה מה שמבדיל אותנו משכנינו.

"אנחנו מוקיעים ומגנים את הרוצחים הללו, אנחנו רודפים אותם עד תום, הם קוראים כיכרות על שם רוצחי הילדים – ואת ההבדל הזה אי אפשר לטשטש ואי אפשר להבליע. חשוב לומר אותו באותה עת שאנחנו מוקיעים ומתלכדים נגד הפושעים בקרב עמנו".

נתניהו דומא רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד