י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מקורבי הגר"א ברלנד: "הרב השתכן בבטחה באיים הקריביים"

מסביב לעולם: מקורבי הרב ברלנד מספרים כי הרב השתכן בבטחה ביעד אקזוטי חדש - האי 'פטיט טבק' שבקריביים • יחד עם הרב נמצאים מקורביו והגבאים • הדרך לאי דורשת 3 טיסות ומחירה לא פחות מ-3,500 דולר לאדם

הרב ברלנד בהולנד ימים לפני שעזב.
הרב ברלנד בהולנד ימים לפני שעזב.


האם מנהיג קהילת 'שובו בנים', הגאון רבי אליעזר ברלנד, שמזה למעלה מחודש נעלמו עקבותיו מאז נמלט מהולנד - רגע לפני הסגרתו לישראל, ושמועות שונות התפרסמו בנוגע למקום הימצאו - שוהה באיים הקריביים?

מקורביו מספרים לבחדרי חרדים, כי בימים האחרונים השתכן הרב בבטחה באיים הקריביים, ולדבריהם הוא השתכן באי הנקרא 'פטיט טבק' - לאחר שהשטח נבדק היטב היטב. הרב נמצא במקום יחד עם כמה אנשים בודדים, הקרובים אליו ביותר והגבאים.

למרות היעלמותו של הרב, הוא העביר מסרים לחסידיו באמצעות שידורי 'כנישתא חדא' ובקו המידע של 'שובו בנים' ומסר שיעורים מספר פעמים, וכזכור, אף הגיב להריסת מרפסת ביתו על ידי עיריית ירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המקום בו שוהה הרב, ידוע כמקום המעניק אפשרות למבקשי מקלט לרכוש אזרחות מקומית בתמורה לתנאים מסוימים. ואין הסגרה עם מדינת ישראל

אחד מחסידיו של הרב אומר ל'בחדרי חרדים': "למרות הכול בתקופה הקרובה תהיה נהירה המונית לאי הנידח, למרות שזה לוקח 36 שעות להגיע לשם בשלוש טיסות הלוך, וחמש טיסות בחזור, ולמרות המחיר שהוא כ-3500 דולר".

החסיד גם עוקץ את המשטרה בארץ ואומר: "כעת נראה האם מדינת ישראל תגיע גם לרב במקום בלתי ידוע או שתצטרך לשבת ולחכות ולרדוף אחרי הצדיק בעקבות עלילות שונות ומשונות".

הרב ברלנד מדבר באחרונה על הריסת ביתו
הרב אליעזר ברלנד בפטיט טבק היעלמות הולנד הסגרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד