י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המופע של 'בשבע': פריד בבריכת הסולטן • צפו

אברהם פריד אירח את קובי אפללו וישי ריבו במופע ענק בבריכת הסולטן, תחת הסלוגן 'ירושלים בלב' • גלריית ענק

המופע של 'בשבע': פריד בבריכת הסולטן • צפו
ישראל ברדוגו


קבוצת בשבע חגגה את מופע הקיץ השנתי עם אברהם פריד שאירח את קובי אפללו ואת ישי ריבו על במת בריכת הסולטן. אברהם פריד ריגש והקפיץ את קהל האלפים בהפקה חדשה ומופע חדש "ירושלים בלב", וביצע שירים חדשים מתוך האלבום הישראלי שצפוי לצאת בימים הקרובים. במופע הענק השתתפו 7000 איש, ביניהם ידידי וקוראי העיתון, מנהלי משרדי הפרסום הדתיים והחרדיים, לקוחות, חברי כסת, רבנים ואישי ציבור.

קודם לכן, התכנסו אורחי קבוצת בשבע לקוקטייל המסורתי במסעדת אקליפטוס בחוצות היוצר, שם הוענקו פרסים לשורה של אנשי ציבור גופים וארגונים. המקום קושט בהתאם לסיבת החגיגה "לחיים בירושלים", במלאת 13 שנים לעיתון, גם המתנה שקיבלו המשתתפים היתה ברוח "לחיים" זוג כוסות יין מהודרות.

באירוע המקדים השתתפו נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר החינוך נפתלי בנט, סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, חברי כנסת מכהנים וחברת כנסת חדשה ישנה שולי מועלם, רבנים, לקוחות העיתון מנהלי משרדי הפרסום, ומנהיגי הציונות הדתית בישראל. נשיא המדינה סיפר על ההיכרות הארוכה שיש לו עם קובצת בשבע, קודם במסגרת הניסיונות להכשיר את פעילות רדיו ערוץ 7 ובהמשך עם חיבה מיוחדת לעיתון בשבע.

לאחר סיום המופע התכנסו לארוחת ערב מסכמת החברים שהיו שותפים לארגון המופע הגדול: אנשי במה כהלכה, בימות, וכמובן מנהלי ומפיקי עיתון בשבע, עיתונאים וידידים. אברהם פריד, ישי ריבו ודודו סעדה יו"ר קבוצת בשבע שאף קיבל פוסטר ענק של המופע במתנה, עם טקסט חדש שנוסף למודעה ברוח שלט הטרמפים המפורסם שמחזיק אברהם פריד. על הניהול המוזיקלי ניצח יובל סטופל.

בתחילת השבוע, ייפגשו שוב אנשי בשבע ובמה כהלכה ע"מ להתחיל להכין את מופע הקיץ המסורתי של 2016.

צילום: ישראל ברדוגו






















































פריד מופע סולטן בשבע גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד