י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נתניהו: "נמצה את הדין עם הרוצח שליסל"

ראש הממשלה שיגר הודעה מצולמת להפגנת מחאה נגד רצח הנערה: "אפס סובלנות כלפי תופעות של אלימות"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיגר הערב (א'), הודעה מצולמת לעצרת מחאה בירושלים נגד הירצחה של שירה בנקי ז"ל, שנדקרה למוות במצעד בירושלים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהודעתו: "שירה הייתה נערה אמיצה, היא נרצחה בידי בן עוולה מכיוון שהיא תמכה ברעיון פשוט - שכל אחד ואחת זכאים לחיות את חייהם בדרכם, בכבוד ובביטחון".


צילום: לע"מ

"שלשום ביקרתי את אחד הפצועים של מעשה הדקירה השפל ושאלתי את הרופא מה הסיכויים של שירה. ראיתי בהבעת פניו, וגם מדבריו שמעתי, שהסיכויים לא רבים. אבל בכל זאת התפללתי, כפי שאתם התפללתם והתפללו רבים שהיא תצליח לצאת מהפציעה הרצחנית הזאת, אבל התפילות האלה לא צלחו ושירה איננה ועם ישראל כולו מתאבל על פטירתה".

נתניהו התייחס גם לרוצח ישי שליסל ואמר: "הרוצח המתועב שדקר את שירה ועוד חמישה מהחברים שלה ושלכם ניסה לערער על הערכים היסודיים שעליהם מושתתת החברה שלנו – ערכי השוויון וזכויות הפרט שאותם אנו מקדשים.

"לא נאפשר לרוצח ולחבריו להשית שנאה ואלימות בקרבנו. לא נאפשר לו לפרום את מרקם החיים העדין שבנינו במדינת ישראל בכלל ובבירתנו ירושלים בפרט. נמצה עמו את הדין ונמשיך לנקוט במדיניות של אפס סובלנות כלפי תופעות אלה של אלימות, חוסר סבלנות וקנאות. יהיה זכרה של שירה ברוך".

משפחת בנקי פרסמה הודעה לפיו "שירה שלנו המקסימה נרצחה רק בשל העובדה שהייתה נערה בת 16 שמחה, מלאת חיים ואהבה, שבאה לתמוך בזכותם של חבריה וכל אדם לחיות לפי דרכם. ללא כל תכלית ובשל רשעות, טיפשות ורשלנות קופד פתיל חייה של הפרח המקסים שלנו. דברים רעים קורים לאנשים טובים, ודבר רע מאוד קרה לילדה נפלאה ומדהימה. המשפחה מייחלת לקצת פחות, שנאה ולהרבה יותר סובלנות".

במשטרת ירושלים החל תהליך בדיקה כדי לבחון את הכשל של המשטרה והוקמה ועדת בדיקה מיוחדת לפי ההערכה היא תמליץ למצות את הדין עם מפקדי משטרת הבירה.
שליסל רמח נתניהו ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד