י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"הביאו אותי לומר - אם לא תלמדו, תהיו בסוף שר הכלכלה, הנגב והגליל"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע אמש לנאום בקעמפ בני תורה של ישיבת 'עטרת ישראל' בראשות בגרמ"ב אזרחי • דרעי - "מי חלם לפני חמישים שנה שיקומו בחורים צעירים וישירו - בני תורה אנחנו?" • צפו בוידאו הבלעדי

"הביאו אותי לומר - אם לא תלמדו, תהיו בסוף שר הכלכלה, הנגב והגליל"
יעקב כהן


יו"ר שס שר הכלכלה אריה דרעי הגיע אמש (א) להשתתף במחנה בני תורה בנשיאות הגרב"מ אזרחי שנערך בקצרין ונאם בפני המשתתפים.

דרעי פתח את דבריו ואמר "פעם בן התורה היה מתבייש לצאת לרחוב ולהגיד שהוא בן תורה, עד שקם ראש הישיבה כאברך צעיר והכניס את המושג הזה של גדלות האדם והכניס את המושג של בן תורה גאה בישיבות התיכוניות, איפה שאף אחד לא חלם.

"הלך והביא אותם והפך אותם לבני תורה, מי חלם לפני חמישים שנה שיקומו בחורים ישראלים צעירים וישירו בקול גדול בני תורה אנחנו".



דרעי אמר עוד - "זכיתי כשהייתי צעיר למדתי בטובי הישיבות הספרדיות והליטאיות זכיתי להיות בין בני התורה ושאפתי להמשיך להיות בן תורה וראש ישיבה, ולא זכיתי. אני רוצה לומר לכם - הייתי שם בעולם התורה ואני כבר קרוב לשלושים שנה בעולם אחר, לכאורה יש לך מאבטחים, רכב, עוזרים, נהגים, כותבים עליךי ומדברים עלך כל היום.

"תדעו לכם שזה הכל הבל הבלים, אל תתפתו לדברים הללו, כל שאיפתכם צריכה להיות - אתם בני התורה, אתם סיירת המטכ"ל שלנו והשבט לוי שלנו. כל מה שאנחנו עושים זה כדי שתוכלו ללמוד תורה ללא הפרעות וללא בעיות של גיוס, זאת כל המטרה שלנו. אנחנו הספסל האחורי אתם כותל המזרח, ולכן אנחנו משואבדים לכם".
דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד