י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חיפושים ליליים אחר בן 14 בצפון; הנער אותר

אנחת רווחה - הנער, תושב צפת, לא מצא את אביו והחליט ללכת רגלית ממירון לצפת • נמצא בריא ושלם

חיפושים ליליים אחר בן 14 בצפון; הנער אותר


נער חרדי צעיר נעדר הלילה (ב') בקבר הרשב"י - לאחר מספר שעות של חיפושים, בשעה 4:00 לפנות בוקר, אותר הנער החרדי ביער סמוך לנחל עמוד כשמצבו טוב.

כוחות גדולים של יחידת חילוץ גולן, היחידה המשטרתית של מחוז צפון, בסיוע מתנדבי איחוד הצלה גליל, ערכו במהלך הלילה חיפושים אחר מטייל חרדי, שעל פי הדיווח היה באפיסת כוחות ושאיבד את דרכו באזור הסוסיתא.

מדובר בנער, שנעדר מאז יום ראשון בשעות הצהריים. על פי העדויות, הוא נראה לאחרונה בקבר הרשב"י. הנחת היסוד הייתה שהוא יצא רגלית מירון לכיוון צפת. לאחר חיפושים, מתנדבי היחידה מצאו את המטייל הנעדר, תושב צפת. הוא הוצא מתוך היער בסמוך לנחל עמוד, ולאחר הערכה רפואית נמצא שמצבו הבריאותי תקין.



נחי קלין, מפקד איחוד הצלה גליל סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בבחור בן 14 תושב צפת, שהיה עם אביו במירון. בשלב מסוים, הוא לא מצא את אבא והחליט לצעוד רגלית לצפת רגלית.
לקראת אמצע הדרך בסביבות השעה 19:30 לערך הבחור לקצר דרך היער.

"אנו, צוות גדול של איחוד הצלה, התחלנו חיפושים בסביבות השעה 21:00 לאחר מכן הצטרפו עשרות אזרחים רובם מהקהילה בצפת, בשעה 3 לערך הבחור נמצא בריא ושלם".

למתנדבים הוותיקים זכור מקרהו של אליעזר זוסיא קלוגהופט ז"ל, נכד האדמו”ר מסקולען שיבלחט"א, שנעדר בשנת 2003 באיזור מירון ונערכו חיפושים נרחבים אחריו, רק לאחר 3 חודשים נמצאו שרידי גופתו.
נער צעיר צפת רשבי נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד