ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ב'עדה החרדית' מבטיחים: "ירושלים תרעש כפי שלא רעשה עשרות שנים"

מלחמת השבת בירושלים • ב'עדה החרדית' יוצאים למערכה נגד חילולי השבת הצפויים ב'יס פלנט': "חרדי ירושלים אינם מוותרים על העיר ונכונים למאבק עיקש ובלתי מתפשר" • תוקפים את ברקת: "בז למסורת ירושלים המקודשת ורומס אותה"

צילומים: פלאש 90
צילומים: פלאש 90


בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' משבוע שעבר על פתיחתם המתוכננת של 16 בתי קולנוע של 'יס פלנט', במסגרת 'מרכז התרבות שרובר' בשבת בירושלים, ולאחר שחברי וועדת הרבנים למען השבת הודיעו כי ימליצו לגדולי ישראל על פרישה מהקואליציה העירונית, מצטרפת למערכה גם 'העדה החרדית', שמבטיחה לנהל את אחד המאבקים הגדולים שראתה ירושלים בתולדותיה.

"מאז הרגע הראשון, עוקבת העדה החרדית בדאגה גדולה אחרי התפתחות הפרויקט המסוכן הזה, שעומד לערער את חומות ירושלים בחילולי שבת בהיקפים בלתי נתפסים, שכמותם לא היו בעיר המקודשת לנו, מאז ומעולם!" אומר גורם בכיר ב'עדה החרדית' לבחדרי חרדים.

"ראש העיר צריך לזכור כי אנשי העדה החרדית בירושלם היו פה לפניו ולפני כל קודמיו. אנשי העדה החרדית קבעו את משכנם בעיר הקודש מזה יותר ממאה שנה והיו הראשונים שיצאו מבין החומות והרחיבו אותה תוך שהם מחרפים את נפשם על כך.

"לצערם של אנשי ירושלים, ראש העיר בז למסורת ירושלים המקודשת ומאז שהשתלט על ראשות העיר באמצעות תרגילים פוליטיים, הוא מוצא כל הזדמנות כדי לרמוס את קדושתה ולערער את הסטטוס קוו שנשמר גם בימי טדי קולק", מאשימים ב'עדה'.

"בבורות מדהימה, עוקר ראש העיר כל סממן של דת ומשמיד היסטוריה של מאות ואלפי שנים באמצעות מיזמים הזויים שאין להם קשר למעמדה המיוחד של ירושלים ההיסטורית.

"אם הוא חושב שבאמצעות תרגילים מהסוג הזה הוא יוכל להמשיך במלאכת ההרס באין מפריע, הוא טועה טעות חמורה. בימים הקרובים הוא יגלה שוב כי חרדי ירושלים אינם מוותרים על העיר וכי הם נכונים למאבק עיקש ובלתי מתפשר, שיזכיר לכל מי ששכח מי הקים את ירושלים ומי בסך הכל השתלט עליה באמצעות תרגילים פוליטיים נמוכים והמון יומרה חלולה", מאיימים ב'עדה'.

לסיום, מצהירים ב'עדה החרדית': "ירושלים לא תשתוק מול הרס חומות השבת שנשמרו בין חומותיה גם בתקופה העותומנית והבריטית, ירושלים תרעש כפי שהיא לא רעשה עשרות שנים".
העדה ירושלים ברקת קולנוע יס פלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד