י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הוארך מעצר האיש שחגג את הדקירה

בית המשפט האריך את מעצרו של גלעד קליינר, שתמך במעשי שליסל וחגג את פטירת הנערה שנדקרה בהודעה מזעזעת

שליסל. צילום: פלאש 90
שליסל. צילום: פלאש 90


בתום דיון שהתקיים היום (ב) בבימ"ש השלום באשקלון, הוחלט על הארכת מעצרו של גלעד קליינר, תושב קרית מלאכי אשר חשוד בהסתה ובהפרת תנאי שחרור ממעצר שנקבעו ביון שישי האחרון על ידי בית המשפט.

החשוד נעצר מוקדם יותר היום על ידי בלשי ימ"ר לכיש בביתו בעיר קרית מלאכי, וזאת לאחר שעל פי החשד הפיץ בתפוצה רחבה הודעת שמחה לאיד על מות הנערה שנדקרה במצעד התועבה, ומאידך תמיכה בדוקר שנעצר על ידי המשטרה.

בהודעה זו כתב בין היתר את הדברים המזעזעים הבאים: "קיבלתי בשמחה רבה את הידיעה מהשעה האחרונה על מותה של אחת הפצועות מהדקירה במצעד התועבה ביום חמישי האחרון".

חקירתו של החשוד תימשך בימים הקרובים, ומחר צפוי להתקיים דיון נוסף בעניינו בבימ"ש השלום באשקלון.

מוקדם יותר, דחה בימ"ש שלום באשקלון בקשת המשטרה למעצר ארוך טווח נגד גלעד קליינר. השופט קבע שיש להגיע בעניינו למתווה מוסכם של שחרור והמליץ לצדדים לקיים דיון מחר בשאלות. השופט האריך המעצר ביום אחד וקבע שמחר יגיע עו"ד בן גביר לבימש עם מפקחים והצעות חלופה. הדיון יתקיים מחר בשעה חמש.

עו"ד איתמר בן גביר: "אם נכונה טענת המשטרה כי בפרקליטות הינחו אותם לבקש מעצר ארוך זו שערוריה. מדובר באותה פרקליטות שסגרה תיקים של מסיתים מהשמאל ללא חקירה. אין עילה למעצר אנשים גם אם הם מביעים דעות מרגיזות".
קליינר מוות שליסל דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד