כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חוויה חקלאית משפחתית לבין הזמנים

אתי קצבורג יצאה עם המשפחה למצוא אטרקציות לימים שנותרו מבין הזמנים • כנסו לראות מהם הימים המיוחדים שבהם החוויה החקלאית במזכרת בתיה נסגרת לחרדים

חוויה חקלאית משפחתית לבין הזמנים
יחצ


בין הזמנים בעיצומו. למעשה, בגזרת הבנים כבר מתחילים לראות בדאגה את סיומו של החופש שאינו ארוך במיוחד. אלו בדיוק הימים שבהם מחפשים בעלי משפחות כמה שיותר אפשרויות לבילויים במטרה לנצל את הזמן לרגעי איכות עם הילדים, לעתים עם בני הדודים או חברים, העיקר לנצל את הרגעים היפים של החופשה.

החום המעיק גורם לנו לחשוב על אטרקציות ליום אחד, שבסופן נוכל לחזור הביתה, לריב על התור למקלחת וליפול למיטה עייפים ומרוצים.

במיוחד עבורכם, בדקנו ומצאנו, ולהלן המלצה שתפיקו ממנה הנאה רבה. יום מושלם ליציאה משפחתית.

החוויה החקלאית במזכרת בתיה
קצת היסטוריה, קצת תנ"ך, אטרקציות רבות, ועוד פעילויות ודברים ייחודיים שלא תמצאו במקומות אחרים.

לחוות את שבעת המינים, לחוש אותם, ללוש בצק, לדרוך ענבים, הזדמנות קסומה לילדים לאפות חלות בלי שנבריח אותם מהמטבח בלחץ, כאן מנהלי הפארק מקפידים על הפרטים הקטנים ביותר: החיטה שהילדודס יקצרו - נזרעה לפני ראש השנה, מגוון כלים קדומים ישמשו לעבודה, תוסיפו לזה נפה ענקית מיוחדת במינה והנה לנו חגיגת קציר, עיבוד, הפרשת חלה, ופיתות טעימות שתאכלו עוד לפני שתגיעו הביתה.

בשביל לנוח מעמל הקציר הוכנו מתנפחי ענק הכולל אתגרון באורך 20 מטר ומגלשה ענקית 6 מטר גובה, שנכנסת ישר לתוך בריכת מים צוננים - וכמיטב המסורת טרקטור ועגלה מזמרים, פינת חי מושקעת, רכיבה על סוסי פוני חמודים.

חוויה אמיתית שמתאימה לכל החבריה, מובטח שי לכל משתתף, ומחיר אטרקטיבי שאי אפשר לסרב לו. אה ועוד דבר חשוב כמובן: יום סגור למגזר החרדי. חשבו עלינו, אה?

הימים: 6.8 ו- 13.8

טלפון לבירורים 072-2500692













בין הזמנים חופש גדול אטרקציות חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד