כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שרי ש"ס דרעי ואזולאי נעדרים מישיבת הממשלה על התקציב

ראשי משרד האוצר התנגדו לסיכום עם ש"ס על הוזלת החשמל, המים והתחבורה הציבורית - והשר כחלון חזר בו • ש"ס: "הוכח שמי ששולט באוצר הם הפקידים - ככה לא מתנהל שר אוצר" • מתעדכן

צילום: יונתן סינדל
צילום: יונתן סינדל


(עדכון 12:40) שרי ש"ס דרעי ואזולאי נעדרים מישיבת התקציב של הממשלה, וזאת עקב המשבר על מע"מ אפס.

הולך ומסתבך: הסיכום אמש בין דרעי לכחלון התפוצץ בשל התנגדות פקידי האוצר. בלשכת שר הכלכלה הודיעו כי שרי ש"ס יתנגדו לתקציב הבוקר (ד').

גורם בש"ס אומר הבוקר: "לצערינו התברר הלילה כי מי ששולט במשרד האוצר הם פקידי האוצר ולא השר כחלון. סוכם עם השר על מהלך ולאחר התנגדות פקידים השר חזר בו. כך לא מתנהל שר אוצר ערב אישור תקציב".

אמש סיכם שר הכלכלה אריה דרעי עם שר האוצר משה כחלון כי הנזקקים יקבלו פטור ממע"מ על תשלומי החשמל והמים ויבוטל המע"מ לכל נוסעי התחבורה הציבורית.

עם זאת ראשי משרד האוצר התנגדו לסיכום. מקורבי השר דרעי אמרו הבוקר כי לאור המבוי הסתום, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי והשר דוד אזולאי יצביעו נגד התקציב שיוצג בישיבת הממשלה.

תקציב המדינה אמור להיות מוצג הבוקר בישיבה מיוחדת של הממשלה. ויכלול מהלכים משמעותים לטובת האזרחים במגוון נושאים.

כזכור אמש נפגשו שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה אריה דרעי וסיכמו כי כבר בראשון לינואר 2016 יקבלו משפחות אשר משכורתם לא עולה על 7000 שקלים יקבלו הנחה של 20 אחוז בחשבונות המים והחשמל.אך הסיכום התפוצץ.

עוד מהלך משמעותי שעליו הוחלט אמש כי בתחבורה הציבורית יבוטל המע"מ לכלל האוכלוסייה.

מי שעוד הצליח להשיג תקציבים למשרדו הוא שר הרווחה והשירותים החברתיים חיים כץ, אשר השיג תוספת תקציבית של יותר ממיליארד שקלים למשרד הרווחה.
דרעי תקציב כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד