י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מעצרו של שליסל הוארך; נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

שליסל הובא בפני שופטת בירושלים, שקיבלה את בקשת המשטרה; בנוסף, היא המליצה לשלוח את שליסל לבדיקה

שליסל בבית המשפט, צילום: פלאש90
שליסל בבית המשפט, צילום: פלאש90


ישי שליסל, החשוד בדקירה במהלך מצעד התועבה בפעם השנייה, הובא שוב בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרו. בתום הדיון מעצרו הוארך עד יום שלישי ה-11 באוגוסט בשעה 10:00.

השופטת ענת זינגר הורתה על עריכת בדיקה פסיכיאטרית בהתאם לחוק טיפול בחולי נפש.

בפתח הדיון שליסל חזר על דבריו, ואמר "אני לא מעוניין בייצוג. אין לכם סמכות לשפוט זה לא לפי חוקי התורה הקדושה. לא מעוניין להשתתף בהצגה הלא חוקית אותו, לא בעצמי ולא על ידי הייצוג".

ישי שליסל חשוד בכך שבעת תהלוכה של מצעד התועבה בירושלים הוא תקף באמצעות סכין מספר משתתפים, וגרם לפציעתם החמורה, כאשר בהמשך מתה מפצעיה אחת הקורבנות שירה בנקי ז"ל.

השופטת התייחסה לראיות לכאורה המחשידות בביצוע העבירה, ואמרה כי היה ניתן להסתפק בהחלטת השופטת לומפ שהאריכה את מעצרו ביום שישי, "אך מכל מקרה עיינתי גם בחומר שהוצג כעת, ואני סבורה שדי למבחן זה במסמכים שהוגשו וסומנו.. טעמי הבקשה מפורטים בה ואני מוצאת שהם מצדיקים את הבדיקה".

עוד הוסיפה, כי אף שניתנה לו הזדמנות הן לייצוג והן לייצג את עצמו, הוא בחר שלא לשתף פעולה, וממילא לא הועלה טעם שלא להיעתר לבקשה.

"אני מוצאת להורות כי המשיב ייבדק על ידי הפסיכיאטר המחוזי אשר יתבקש לקבוע האם היה אחראי למעשיו בעת ביצוע העבירה והאם הוא כשיר לעמוד לדין", הוסיפה השופטת, וביקשה שחוות הדעת תהיה מוכנה עד ל-11.8.15 בשעה 08:00.
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד