י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

מירי רגב מאיימת: "חכו לאישור בכנסת"; דרעי ואזולאי נעדרים

חילוקי דעות חריפים בתוך הממשלה: דרעי ואזולאי החרימו את הישיבה לאחר טרפוד ההסדר שהושג אמש, השרה מירי רגב מאיימת להתנגד לתקציב בכנסת אם לא יורחב תקציב משרדה, וגם בנט נלחם על הקיצוץ בתקציב החינוך

דרעי וכחלון, הילכו יחדיו? צילום: אלכס קולומויסקי, פלאש90
דרעי וכחלון, הילכו יחדיו? צילום: אלכס קולומויסקי, פלאש90


דרמת אישור התקציב נמשכת: לאחר שהבוקר (ד') הודיעו במשרד האוצר שלא מקובל עליהם ההסכם שאליו הגיעו אמש שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה אריה דרעי סביב ההנחות על החשמל ומים, שרי ש"ס אריה דרעי ודוד אזולאי מחרימים הצהריים את ישיבת הממשלה שדנה בתקציב ושאף אמורה לאשר אותו במהלך היום.

בשעה 13:00 הופסקו הדיונים עקב מחלוקות, והם טרם התחדשוץ

שרת התרבות מירי רגב משגרת איום הצהריים לאוצר ואומרת כי למרות הרוב שיש לכם בממשלה, נתראה בהצבעה - שם צריכה הקואליציה את כל חבריה.

לדברי רגב - "לצערי אנחנו נמצאים במשבר מול האוצר לא הצלחנו להתקדם בהעלאת תקציב התרבות והספורט שהוא גם חברתי ואזרחי, לא יכול להיות מצב שהתקציב לא יעלה. כנראה שהתקציב יעבור בממשלה גם אם אתנגד, כפי שאני אומרת מול האוצר נתראה בכנסת".

ישיבת הממשלה בנושא התקציב החלה באיחור של שעתיים, וצפויה להימשך עד לשעות הערב, במהלכה ידונו השרים בנושא התקציב. יצויין כי גם עם 'הבית היהודי' עדיין קיימים חילוקי דעות לגבי התקציב, וזאת לאחר שהשר נפתלי בנט דורש שלא יקצצו בתקציב משרד החינוך.

מוקדם יותר היום מתח ביקורת חריפה גורם בש"ס ואמר: "לצערנו התברר הלילה כי מי ששולט במשרד האוצר הם פקידי האוצר ולא השר כחלון. סוכם עם השר על מהלך ולאחר התנגדות פקידים השר חזר בו. כך לא מתנהל שר אוצר ערב אישור תקציב".
כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד