כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כובשים חבל ארץ מרתק: הכירו את גוש עציון

מיציתם את האטרקציות המוכרות? נצלו את שארית חופשת בין הזמנים לזמן איכות במקום עוצר נשימה - כדאי שתראו מה מחכה לכם בגוש עציון • מאטרקציות ועד אוכל - כל הפרטים

כובשים חבל ארץ מרתק: הכירו את גוש עציון


כבר טיילתם בכל המקומות המוכרים? מבקשים לנצל את חופשת בין הזמנים עד תומה אבל מתחשק לכם שזה יהיה אטרקטיבי וחדשני? אולי כדאי שתתחילו לחשוב על מקומות שלא ביקרתם בהם עד היום. רוב המטיילים מיצו כבר את הנסיעות לחפץ חיים, צפת וכו', וזו הזדמנות מצוינת לחשב מסלול מחדש.

נופש בגוש עציון. תגלו שם חבל ארץ מרתק, קרוב למרכז הארץ, ומצד שני לירושלים. נופש המשלב בתוכו מגוון אתרי תיירות ומורשת, מסלולי טיול, שבילי אופניים, מסעדות לאניני טעם. גוש עציון הוא פנינה תיירותית לציבור החרדי שעל פיתוחה עמלים בעמותת התיירות גוש עציון בראשות המנכ"ל, גד כהנא, ומנהל הפרוייקטים, משה ברוס.

חום יולי אוגוסט הכבד מהוות את ההזדמנות הטובה ביותר להנות מחבל ארץ המשלב אקלים נח, מגוון אטרקציות ונופי טבע שופעי מעיינות, כרמים מטופחים ותצפיות נוף עוצרות נשימה. ניתן להנות מהחזיון האור קולי ואתר הנצחה המספרים על גבורתם של מתיישבי גוש עציון במלחמת העצמאות.

כדי להצטנן מעט, מחכה לכם אמת הביאר, מנהרה תת קרקעית שעומקה 12 מטר ואורכה 60 מטר. אמת מים תת קרקעית מימי בית שני שנבנתה על ידי המלך הורדוס במטרה לספק מים לירושלים ולבית המקדש.

החזרה מימי הורדוס למציאות, יכולה להיות מהנה להפליא: ביקור בחוות ארץ האיילים – מתחם פעילות אתגרית ובו מתחם ספורט: קיר טיפוס, פארק חבלים, באנג'י טרמפולינה, והאומגה הארוכה ביותר בארץ. מתחם לקטנטנים הכולל מתקני פעילת, אומגה, חי-בר גדול ומגוון אפשרות גם ללינה באוהלים קבוצתיים.

אחרי שהשקענו בילדים, גם למבוגרים מגיע רגע של פינוק. יקב גוש עציון – מרכז מבקרים חדיש ומעוצב הצופה לכרמים - ישמח להעניק לכם סיור וטעימות יין. גם ביקב לביא - מפעל לייצור ליקרים תוכלו לשמוע את סיפורם של מקימי יקב לביא ולהבין כמה דברים על תהליך ייצור הליקר – כולל טעימות. תוכלו גם למלא בקבוק ליקר ע"י מכונת מילוי ולצפות בתהליך המכני של סגירת הבקבוק והדבקת התוית.

אחרי כל האנרגיות, הילדים, וגם המבוגרים - ודאי יהיו רעבים. תיירות גוש עציון מציעה לכם מגוון של מסעדות ובתי קפה. בכפר עציון תוכלו למצוא את בית קפה החממה, בית קפה חלבי הצמוד לחממת שתילים ופרחים ייחודיים - העתידה להיפתח בסוף שנת השמיטה. בבית קפה תפריט ייחודיי הכולל ארוחות בוקר עשירות, סלטים מיוחדים ורעננים, מגוון פסטות, כריכים, פיצות ופוקאצ’ות.

מסעדת גוונא – מסעדה משפחתית חמה, כפרית חלבית ודגים ממוקמת במבנה עץ המעוצב בסגנון ארופאי כפרי הממוקמת על צלע, משקיפה על הנוף המרהיב של הרי יהודה והשפלה.

גם ביקב גוש עציון תוכלו למצוא מסעדה חלבית ודגים כשרה ומפנקת.

אם אתם משפחה חובבת בשרים תוכלו להנות ממסעדת רוזה, השוכנת בבניין היסטורי בצומת הגוש, שמה של המסעדה משדר שורשיות וחמימות ביתית.

אפשרויות הלינה בגוש עציון מגוונות: מלון נווה אפרת, מלון בוטיק 3 כוכבים ובית ספר שדה כפר עציון בו ניתן למצוא צימרים יוקרתיים, אכסניית נוער ולינה במאהל בדואי.
השנה לא מתפשרים על חופשה בישראל , בחופש הזה עושים חייים בגוש עציון.

"אנחנו בתיירות גוש עציון עושים לילות כימים במטרה לעמוד בסטנדרטים כמו בכל אתרי התיירות מהשורה הראשונה", אומר גד כהנא. "כולנו ערוכים לקבל את אלפי המטיילים מהמגזר החרדי שיבחרו לנפוש ולטייל ולהנות ממגוון האטרקציות בגוש עציון, מחכים לכם".











גוש עציון בין הזמנים תיירות חרדים משפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד