י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מחאת שרובר: "המשטרה ערוכה לכל תרחיש"

פרסום ראשון: אחרי מצעד התועבה, במשטרת ירושלים לא לוקחים סיכונים • לקראת הפגנות השבת הצפויות עם פתיחת קולנוע 'יס פלנט', מבהירים במשטרה: "נפעל בנחישות וללא משוא פנים כנגד כל מי שינסה להפר את הסדר והבטחון"

הפגנת שבת. צילום: פלאש 90
הפגנת שבת. צילום: פלאש 90


המתח בירושלים לקראת פתיחתו הצפויה בשבוע הבא של מתחם הקולנוע 'יס פלנט', שיופעל גם בשבתות רח"ל במסגרת 'מרכז שרובר', גואה מיום ליום.

כזכור, לאחר שדבר הפתיחה הקרב נחשף ב'בחדרי חרדים', הודיעו גורמים ב'עדה החרדית' ל'בחדרי חרדים' כי הם מתכוונים לנהל מאבק עז בקולנוע המדובר. "לצערם של אנשי ירושלים, ראש העיר בז למסורת ירושלים המקודשת ומאז שהשתלט על ראשות העיר באמצעות תרגילים פוליטיים, הוא מוצא כל הזדמנות כדי לרמוס את קדושתה ולערער את הסטטוס קוו שנשמר גם בימי טדי קולק".

"בבורות מדהימה, עוקר ראש העיר כל סממן של דת ומשמיד היסטוריה של מאות ואלפי שנים באמצעות מיזמים הזויים שאין להם קשר למעמדה המיוחד של ירושלים ההיסטורית", ציינו ב'עדה החרדית'.

"אם הוא חושב שבאמצעות תרגילים מהסוג הזה הוא יוכל להמשיך במלאכת ההרס באין מפריע, הוא טועה טעות חמורה. בימים הקרובים הוא יגלה שוב כי חרדי ירושלים אינם מוותרים על העיר וכי הם נכונים למאבק עיקש ובלתי מתפשר, שיזכיר לכל מי ששכח מי הקים את ירושלים ומי בסך הכל השתלט עליה באמצעות תרגילים פוליטיים נמוכים והמון יומרה חלולה. ירושלים לא תשתוק מול הרס חומות השבת שנשמרו בין חומותיה גם בתקופה העותומנית והבריטית, ירושלים תרעש כפי שהיא לא רעשה עשרות שנים".

בעקבות האיומים, פנה 'בחדרי חרדים' למשטרת ישראל כדי לברר כיצד היא נערכת לשבת הבאה, בה צפויה המחאה לפרוץ.

ממשטרת ירושלים נמסר, כי "שוטרי המחוז ולוחמי מג"ב ירושלים פרוסים בכלל גזרת המחוז וערוכים לתת מענה לכל תרחיש".

לשאלת 'בחדרי חרדים' האם נצפה בהפעלת כוח אגרסיבית כלפי המפגינים, בעיקר עקב המתיחות מאז אירוע הדקירה במצעד התועבה, השיבו במשטרה: "המשטרה תפעל בנחישות וללא משוא פנים כנגד כל מי שינסה להפר את הסדר והבטחון".

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב ולסקר את ההתפתחויות בפרשה.
שרובר קולנוע שבת יס פלנט הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד