ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

תושבי אלעד תתכוננו: פארק אסם-כיף באלעד

בשבוע הבא זה קורה: פארק 'אסם-כיף' באלעד - אטרקציית הקיץ המרכזית של הציבור החרדי

תושבי אלעד תתכוננו: פארק אסם-כיף באלעד


זוכרים את פארק השעשועים 'אסם לנד'? השנה הוא חוזר ובגדול. אם אתם עדיין לא יודעים איפה אתם הולכים לבלות את החופש עם הילדים והמשפחה, אסם ועיריית אלעד שמחים לבשר לכם שבבין הזמנים הקרוב אתם עומדים לבלות יחד עם עוד עשרות אלפי משפחות חרדיות בפארק 'אסם כיף' - פארק שעשועים, פעילויות ואטרקציות ייחודי לכל המשפחה.

העבודות להקמת הפארק באלעד נמצאות בעיצומן. לדברי החברה המקימה את הפארק והמתקנים, עבודות ההקמה נעשות בקצב מזורז ומוקפד על מנת לקלוט בבטחה את אלפי המבקרים שצפויים לפקוד את הפארק החל מיום שני הקרוב (כ"ה אב, 10.8.15).

פארק 'אסם כיף' מוקם באמפי פארק אלעד, והכניסה אליו תהיה ללא תשלום, תמורת 6 אריזות ממגוון מוצרי מותג "אסם" הזמינות לכל נפש. הפארק החוויתי יופעל בימי חופשת "בין הזמנים" והפעילות שבו מותאמת לכל המשפחה ולכל הגילאים: במקום יהיו בין היתר שלל מתקנים ואטרקציות, גלגל ענק, מתנפחים, בלרינה ורחבת הופעות.

בחברת אסם ועיריית אלעד מאמינים כי הפארק יספק למשפחה החרדית, המחפשת בכל שנה חידושים והנאות, את האטרקציה המרכזית של הקיץ ויחסוך בהוצאות המשפחה על אטרקציות ובילויים. הפארק יפעל בימים שני עד רביעי, בין התאריכים כ"ה עד כ"ז אב (10-12.8.15) בין השעות 16:00-23:00, הכניסה לפארק תתאפשר רק באמצעות הצגת אריזות מוצרי אסם.

ראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש: "עיריית אלעד הציבה לעצמה את רווחת התושבים בראש סדר העדיפויות. בסיוע הנדיב של חברת אסם נספק למשפחות החרדיות מכל רחבי הארץ מענה הולם ברמה גבוהה לבילוי חוויתי לכל המשפחה מבלי להוסיף על ההוצאות הרבות של תקופת בין הזמנים".

מנכ"ל קבוצת אסם איציק צאיג: "המגזר החרדי מהווה מגזר חשוב בצריכת מוצרי אסם, ולכן אנו רואים חשיבות עליונה בהידוק הקשר עימו. אסם, יחד עם ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש הבנו את הצורך בהקמת הפארק עבור המשפחות החרדיות שצמאות לפעילויות ואטרקציות ומוגבל באופן יחסי באתרי הבילוי שלו בימות החופשה."
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד