כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

צפו בגפני: מדוע אני מתנגד להסדר של ליצמן?

וידאו מרתק מסימפוזיון שנערך בקעמפ ישיבת "מאור התלמוד" • יו"ר 'דגל התורה' גפני מסביר מדוע הוא מתנגד לתכנית של ליצמן • עוקץ - "התקשרתי לדרעי וליצמן והפתעתי אותם - אין בחוק ההסדרים הבטחת הכנסה לאברכים!"

צפו בגפני: מדוע אני מתנגד להסדר של ליצמן?
יונתן סינדל פלש90


יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני יוצא בחריפות כנגד תוכנית החיסכון של משרד האוצר במקום קצבאות הילדים. את הדברים אמר גפני אמש (ד') בסימפוזיון שנערך בקמפ של ישיבת "מאור התלמוד" בכרם ביבנה.



גפני: "היה ויכוח על מע"מ אפס על מוצרי יסוד ועל תוכנית החיסכון של קצבאות הילדים, שאני נגד זה משתי סיבות: א' מכיוון שההצעה שעמדה על הפרק במוצאי שבת שעברה, שהיינו שם גם ליצמן וגם דרעי וגם אני - מחודש נובמבר שעבר קצבאות הילדים יקבלו את העלאה המלאה, רק שלא יחול רטרואקטיבית. זו היתה ההצעה של אריה דרעי ושלי ואנחנו סבורים שזו הייתה ההצעה הטובה ביותר. להעביר את הכסף לתוכנית חיסכון שיראו את הכסף בעוד כמה שנים שיעבירו את זה ב-2017, ההצעה הזאת לא עלתה לשולחן ולא נראתה לנו.

"הדבר השני - אני לא בטוח מה הולכים לעשות עם הכסף כשהבחור יגיע לגיל 18. יכולה ממשלה רעה להחליט שלא נותנים את זה לכל אחד אלא רק למי שעושה הכשרה מקצועית, או רק למי שלומד ליבה או למי שהולך למוסדות להשכלה גבוהה ויכול להיות בזה הרבה תקלות, החוק הזה אמור להגיע אלי לוועדה ואני רוצה לטפל בחוק הזה".

וכאן עבר גפני לעקוץ את דרעי וליצמן ואמר - "בזמן שליצמן היה עסוק בקצבאות הילדים ודרעי היה עסוק עם המע"מ אפס, התקשרתי לשניהם ואמרתי להם אני לא בממשלה אני בכנסת בועדת הכספים, הולך לעבור חוק ההסדרים היום בממשלה ואין בחוק את הבטחת ההכנסה לאברכים. אז הם שאלו אותי - באמת? הם חברים שלי לכן אני מזכיר להם".
גפני קצבאות ליצמן דרעי תקציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד