י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מטבח מעוצב – כך תדעו שהגיע הזמן לעשות שינוי

אם נהיה כנים לרגע, הרי שלא כל יום אנו מחליפים מטבח או בכלל רהיטים בבית. מדובר בהליך המתרחש פעם בכמה שנים ולכן צריך להיעשות בצורה הטובה והאופטימאלית ביותר

מטבח מעוצב – כך תדעו שהגיע הזמן לעשות שינוי

חלף זמן מאז שהרגשתם שמטבח ביתכם נראה מזמין ומרענן? בואו נבדוק יחד כיצד תוכלו לדעת מתי הגיע הזמן לשנס מותניים ולהרים את הכפפה בכל הנוגע להחלפת המטבח הישן במטבח מעוצב!
מטבחים מעוצבים – לא לפחד לעשות שינויים!

אחד מהדברים הבולטים ביותר בבתים בהם המטבח נראה לא חדיש ולא מזמין הוא למעשה הפחד לעשות שינויים. הפחד להגיע להחלטה ובה מתחילים לחפש אלטרנטיבות עיצוביות כאשר למעשה, כיום יש המון אפשרויות עיצוביות מרהיבות שיכולות לשדרג באופן משמעותי לא רק את איכות החיים וכמובן גם את מראה המטבח אלא באופן כללי את מראה הבית (וכתוצאה מכך גם את ערך הדירה).
אז מהן האפשרויות במסגרת מטבחים מעוצבים? ובכן, כשמם כן הם – מעוצבים, כלומר, חדישים בעיצובם ובסגנון שלהם. לרוב, המטבחים הנפוצים ביותר כיום יגיעו בעיצוב מודרני המתבטא בחלל מאוד גדול, כלומר, שטח בישול נוח וגדול, חומרי גלם מאסיבים "וקרים" (בניגוד, לדוגמא, לעיצוב בסגנון כפרי בעל מראה חמים יותר). אחד מהשדרוגים המרכזיים במטבחים כיום מתבטא, בין היתר, בהצבת "אי" במטבח על מנת להפריד בין אזור הכיריים לבין השיש וכן, להמשיך את אזור ה"אי" למעין שולחן ישיבה בו ניתן לאכול.

לאפשרות של עיצוב מטבח בהתאמה אישית, ניתן להקליק על הקישור המצורף כעת: מטבח מעוצב היופי המרהיב שביוקרה.

חשוב לזכור שיש הבדלים בין מטבח מעוצב לבין מטבח מעוצב יוקרתי. ההבדל בין השניים הם:
מטבח מעוצב יוקרתי מגיע על פי דרישות ספציפיות של הלקוח, כלומר, בנייה והתאמה של הסגנון והריהוט באופן אישי וספציפי ללקוח – צבעים, חומר גלם וכיוצא מכך.

לעומת זאת, מטבח מעוצב יפהפייה יגיע יותר "קומפלט" או לחילופין עם תכנון מול הלקוח אך ללא ירידה לפרטים עד לבחירת חומרי הגלם או צבעם.

פרקטיות כערך עליון
הפרקטיות של המטבח חייב להיות הנושא המרכזי שעומד מולכם.
חשוב לשם דגש על הנושאים הבאים: נוחות ונגישות. אלו צריכים לבוא לידי ביטוי בעומקם של הארונות והמגירות על מנת שהאחסון יהיה מקסימאלי, על מנת שלא ייווצר מצב של עומס וחשוב מכך – בלגן.



חשוב לזכור שלעיתים קרובות גם יושבים לאכול במטבח ולכן הכיסאות שבוחרים, מעבר לעובדה שעליהם להיות מחומר גלם איכותי שיחזיק לאורך זמן, מוכרחים הם להיות נוחים ולכן יש לשבת עליהם ולוודא שמקבלים תמיכה מלאה בגב ולוודא שהם מספקים חוויית ישיבה נעימה ומזמינה.
מאפייני המטבח המעוצב הכפרי כפי שהזכרנו במספר מילים קודם לכן, המטבחים הכפריים בעלי מראה מאוד חמים וסגנון מאוד נגיש. מעבר לכך, מטבחים אלו מעבירים מעין תחושת של אינטימיות בשל העובדה שהם מעט יותר קטנים.

כיום, לעומת פעם, מטבחים כפריים ישתלבו לא רק עם ריהוט מעוצב יפהפייה בגווני חום אלא ישלבו בתוכם גם גוונים יותר בהירים או לחילופין ריהוט כפרי בגוונים דומיננטיים יותר ואילו שילוב של פרקטים בהירים.

אימרה אישית
לא לשכוח שבסופו של דבר – המטבח המעוצב שיבחר חייב לשרת אתכם ולכן הוא יהיה חייב להיות פרקטי, כלומר, בעל פונקציונליות. אם אתם אנשים שאוהבים לבשל - הרי שחשוב לשים על כך דגש.
אם אתם זקוקים למקום רב על השיש למכונת קפה, טוסטר-אובן, מכונת מים וכיוצא מכך – הדגש חייב להיות על כך.

לא לשכוח להוסיף אלמנטים שיגרמו לחלל המטבח להיות נעים, כמו למשל: שילוב של עציצים או תמונות קיר ופריטי עיצוב נוספים לפי ראות עיניכם.

קישורים:
ריהוט מעוצב פרקטי באזור צפון הארץ
מטבח עיצוב פנים רהיטים שיפוצים אופנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד