י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

במקום תקציבים: בסאטמר יחלקו מיליונים למוסדות

בסאטמאר מפתיעים שוב: מיליונים יחולקו למוסדות על טהרת הקודש ביום היארצייט של הויואל משה זי"ע בשבוע הבא

במקום תקציבים: בסאטמר יחלקו מיליונים למוסדות


בעוד כשבוע, ביום כ"ו אב, יציינו חסידי סאטמאר את יום השנה ה-36 לפטירת האדמו"ר הויואל משה מסאטמאר זי"ע. בהנהלת מפעל "שקל הטהור" שייסד האדמו"ר מהרי"י סאטמאר הפתיעו את מנהלי המוסדות על טהרת הקודש, שקיבלו בימים אלו הודעה צנועה המספרת שביום היארצייט הבא יחולק מענק גדול לכל מוסד במשרדי מוסדות סאטמאר בירושלים.

גורמים בסאטמאר הסבירו ל'בחדרי חרדים': "המערכה נגד קבלת תקציבים מהמדינה הייתה אחת הקשות והאחרונות של הרבי זי"ע עלי אדמות, ובשארית כוחותיו גם יסד את המפעל "קרן הצלה" שמשמש עד היום כתחליף כספי למוסדות שאינם מקבלים תקציבים. עכשיו החליט האדמו"ר שליט"א מייסד המפעל "שקל הטהור" שלקראת שנת הלימודים הבאה, כאשר המפלגות החרדיות מתווכחות ביניהן על הוספת תקציבים למוסדות החינוך, ובשילוב יום היארצייט של הרבי זי"ע הוא שולח מיליונים נוספים לחלק למוסדות עטה"ק".

אחד הגורמים מוסיף ומציין: "כהיום 36 שנים לאחר פטירתו של אותו זקן הרב'ה זי"ע רואים שהשראתו עדיין חזקה ונגידי החסידות תורמים מכיסם מיליוני דולרים בשנה לחזק את המוסדות על טהרת הקודש. גם למוסדות שאין להם שייכות או זיקה לסאטמאר, רק בגלל שהם לא מקבלים כספים מהמדינה, סאטמאר מתקצבת אותם, וזה כבוד לנו שהאדמו"ר שליט"א עומד בראש מפעל אדיר כזה".



סאטמר כספים מענק מוסדות ויואל משה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד