י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השתתפות שיא ב'ביתר לנד 2': כ-25,000 ילדים

כ-25,000 ילדים הגיעו בחינם ללונה-פארק הענק שהקימה עיריית ביתר עילית בשיתוף ארגון "ביתר פמילי" • צפו

השתתפות שיא ב'ביתר לנד 2': כ-25,000 ילדים


שיאים לילדים: כ-25,000 ילדים הגיעו ל'ביתר לנד' - הלונה פארק הענק שהקימה עיריית ביתר עילית –עבור ילדי העיר, אירוע חסר תקדים בו זכו כל ילדי העיר לכניסה חינם לכל המתקנים, ללא שום עלות.

הלונה פארק המתקדם, שמופעל בביתר זו השנה השנייה, שודרג השנה במספר המתקנים, עם 16 מתקנים שונים, בהם – מתקנים חשמליים שונים, בלרינה, סימולאטור, ספינת פיראטים, אופני קארטינג, מתנפחים ועוד, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, כך שהמקום סיפק פתרונות פעילות והנאה לילדים מגיל 3 ועד לגיל 14. במקום גם הושמעה מוזיקה חסידית משובחת לאורך כל שעות הפעילות, מה שהוסיף לאווירת ההפנינג החגיגית של האירוע.

השנה, על רקע החום הכבד ובמסגרת השדרוגים מהשנה שעברה, הורה ראש העיר מאיר רובינשטיין על הצללת שטחים נרחבים בפארק, בעיקר עבור המשפחות הממתינות, וכן במקומות בהם הצטברו תורים ארוכים של ילדים. כמו"כ, ניתן דגש גם על הנגשת הלונה פארק לילדים נכים, שזכו אף הם להשתתף בחוויות וליהנות ככל הילדים האחרים.

בנוסף, הורה ראש העיר על הזמנת משאית שתייה קרה, שעמדה במקום במשך כל שעות הפעילות וסיפקה פטל קר לציבור הגדול. למותר לציין – גם זה בחינם, כאשר העלות היא על חשבון העירייה. מדי יום נצרכו מספר שיא של כ-18,000 כוסות שתיה.

בלשכת ראש העיר, שם עמלו על הפרויקט בחודשים האחרונים, הביעו שביעות רצון גדולה, הן מכמות המשתתפים הגבוהה והן מהעובדה שהאירוע התנהל כמצופה וללא תקלות מיוחדות. "זו בהחלט סיבה לשביעות רצון ולתחושת סיפוק, אחרי חודשיים של הכנות קדחתניות".

מי שעוד נהנו מהלונה פארק בביתר, היו מאות ילדי משפחות החינוך המיוחד, ילדים בעלי נכויות, משפחות יתומים ואלמנות של "ביתר פמילי", וילדי משפחות מתנדבי ארגוני ההצלה, שזכו לשעות נפרדות ומיוחדות ללא עומס. "חייבים לראות כמה אושר היה נסוך על פניהם של הילדים המיוחדים, כדי להבין את השמחה שהבאנו להם. זה היה מרגש עד דמעות", אמר אחד ממארגני האירוע.

מי שהיו אמונים על הפקת האירוע גם השנה, הם אנשי חברת ההפקות המובילה 'אפקט' בניהולו של ר' אפרים זילברברג, שעשו זאת כדרכם ברמה גבוהה של מקצועיות, וזכו לשבחים רבים מכל עבר.
"זה כבר נהפך למסורת, הפעם השנייה ברציפות שאנו מעניקים זאת לילדי העיר", אומר ראש העיר מאיר רובינשטיין. "אמנם לתת הכל בחינם זה לא מובן מאליו בכלל ומהווה מאמץ תקציבי גדול, אבל רצינו מאוד להקל על משפחות ברוכות ילדים ומשפחות אברכים, ובסייעתא דשמיא אכן הצלחנו לתת מתנה יפה לילדי העיר. על כך אני רוצה לומר גם תודה גדולה לנותני החסויות המכובדים, שהוכיחו את החיבור החזק שלהם לתושבי ביתר".







































ביתר לונה פארק חינוך רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד