י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אל תיתנו תירוץ: בדרך לאינתיפאדה שלישית

הנוער הערבי מחפש הצדקה לאלימות, שריפת הבית בכפר דומא עשויה לפגוע בכל ההתיישבות היהודית בשטחי יו"ש

אל תיתנו תירוץ: בדרך לאינתיפאדה שלישית


אינתיפאדה כבושה, פעילה ביהודה ושומרון וגלשה לירושלים רבתי. החשש להסלמה וכדי להמשיך ולמקסם את שיתו״פ הבטחוני עם כוחות הרשות, גורם לכך שהיא לא ״מוכרזת״ כאינתיפדה השלישית. ראשי הרשות הפלשתינאית וכוחות השוק והמשק הפלשתינאים ״זוכרים״ את החורבן שהמיטה עליהם האינתיפדה השנייה ומנסים לשומרה ״בעצימות נמוכה״.

אצל הנוער והדור הצעיר הפלשתינאי ״שלא הכירו״ את הדור ההוא, אך גדלו על סיפורי ה״עלי בבא״ של גיבורי התהילה דאז, הקיטור נאגר ומחפש להתפרץ.

החששות של מי שהכיר וידע ברשות הפלשתינאית מספיקים ״לרסן״, להרגיע, לא למנוע לחלוטין.
ראשי מערכת הביטחון ושרי הקבינט בראשות רוה״מ נתניהו, מנסים ובינתיים בהצלחה רבתי לשלוט באש. תקריות הינם מעשה של יום יום. אך השטח ״לא בוער״, שגרת החיים היהודיים בירושלים, יהודה ושומרון? נמשכת.

״הכל תלוי במזל, אפילו ס״ת שבהיכל״. תקרית אחת ש'תצליח' ח״ו. ירי תגובה צודק, שיהרוג! יבעירו מדורת ענק שיקשה לכבותה, זה יעלה בקרבנות ונפגעים רבים. תמיד אנו 'החזקים' נשלם במטבע קשה.

״הטרור היהודי״ מחפש להבעיר את השטח, הגותית-אידיאולוגית. לכתחילה, בכוונת מכונן. כשמשיחיזם-פאטליזם-ילדותיות חוברים, זה מתכון לאסון. לדידם, הם רוצים הכרעה. קומץ מתבגרים הזוי, יכול להביא אסון ושיתוק על מפעל ההתיישבות הנפלא ביהודה ושומרון.

כיום אנו הריבון-השליט בשטח. למורת רוח העולם הגדול, אירופה האנטישמית, כולל ״ידידתנו הגדולה״ ארה״ב, בנשיאות ברק חוסיין אובמה. ריבון חייב ״לשלוט״ בשטח שליטה מלאה. לא ייתכן שקומץ סהרורים ״ינהל״ את המצב, והריבון ימנע מלטפל בו באגרוף פלדה. כש״הריבון״ לא מוכיח שליטה ולפחות שיטור פעיל ויעיל זו טענה קשה ל״ריבונותו״.

ימי יחידת 101 חלפו. אזי, אריק שרון ופיקודיו הכו בעורף האויב, בעומק בסיסיו ובשטחו. פעולות הטרור היהודי נעשות בשטח שבשליטתנו והינם מערערים את עצם יכולת השליטה והריבונות היהודית על תושבים ערביים.

לצערינו, הדם רותח, העצבים חשופים, הכבוד הלאומי נפגע, הפצועים כואבים ודואבים, ליבנו נחמץ מכל מי שנהרג על קידוש השם בגלל היותו יהודי. תקוותנו ונחמתנו, בביסוס שליטתנו בחבלי אבות.

במדיניות חייבים לשמור על עצבי פלדה, ראיית פני עתיד, חישוב קר ותכליתי. שיקול לגופו של רעיון ולא לגופו של רגע. לא קל לשאת את ״משא העם הזה״.

כל חלל או נפגע הוא ״בשר מבשרנו״, עולם שלם בזעיר אנפין. לעיתים הרס משפחה-משפחות ותמיד צלקות לעתיד. השמירה וההתבססות בחבלי ארץ ששייכים לנו בדין, זו המטרה ולצורך כך ההקרבה והמסירות.

בפארפאזה, אסור לנו לתת לקומץ בריונים, למנוע מלהציל את ״יבנה וחכמיה״. יהודה ושומרון וירושלים רבתי הינם ציפור הנפש. בחסדי שמיים אנחנו הריבונים והשולטים בשטח. העולם כולו נגדנו, אסור לתת להם צידוק ואמתלא ל״שנאתם״.

המלחמה בסוריה ״גבתה״ 240.000 קרבנות! אין ספור נכים ופצועים. העסק עוד לא נגמר שם. העולם שותק. זו לא ״ישראל״. כל פיפס, שקורה אצלנו, מוזנק לראש מהדורות החדשות. תינוק ערבי נשרף למוות. מזעזע!! כל פוליטיקאי, בכיר כזוטר, הציבוריות הישראלית כולה ״מגנים״ ומבטיחים פעולה והענשה. תינוק, מול 240.000 הרוגים. חלקם הגדול ילדים.

בקתבי״ם נזרקים כל יום למכוניות ישראליות בכדי לשרוף-להרוג! בנס-חסדי שמיים, מזימותיהם כמעט ולא צולחות. זה לא מעניין את התקשורתנים. לא בארץ ולא בעולם. ללמדך ״שעשיו שונא ליעקב זו הלכה״. בל ניתן להם כלים.
אינתיפאדה נתניהו אירופה ארה''ב אידיאולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד