ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

סנאטור דמוקרטי בכיר הודיע: אצביע נגד העסקה עם אירן

צ'אק שומר מצטרף לסנאטור דמוקרטי נוסף שמתנגד לעסקה, ובכך מטילים על הנשיא קושי רב להעבירה בקונגרס בספטמבר • שומר הוא הנציג הדמוקרטי הבכיר ביותר שהביע התנגדות עד כה • ובתוך כך - אירן מנסה להעלים ראיות לגרעין

סנאטור דמוקרטי בכיר הודיע: אצביע נגד העסקה עם אירן
פלאש90


משבר בבית הלבן: סנאטור דמוקרטי נוסף הצטרף הלילה (ו') למתנגדים לעסקת הגרעין של אובמה, ובכך מטיל קושי רב על הנשיא להעביר את העסקה בקונגרס. הסנאטור צ'אק שומר, הוא הנציג הדמוקרטי הבכיר ביותר מבין כל המתנגדים להסכם.

כדי להפיל את העסקה זקוקים הרפובליקנים ל-13 סנאטורים דמוקרטים שיתנגדו. שומר הוא סנאטור מניו יורק, והוא הראשון מבין חברי הקונגרס הדמוקרטים בבית העליון שמביע התנגדות להסכם.

כזכור, אליוט אנגל, סנאטור דמוקרטי שמשמש בתפקיד בכיר בוועדה לענייני חוץ בבית הנבחרים, הוגיע גם הוא כי יתנגד להסכם בהצבעה הצפויה להיערך בחודש ספטמבר. שומר הפך לסנאטור השני המתנגד מהבין הדמוקרטים.

בתקשורת העולמית מדווחים כי אירן מכחישה את הידיעות שהתפרסמו על ניסיונותיה להעלים ראיות מאחד ממתקני הגרעין שלה הנמצא בפרצ'ין. בכירים באירן טענו לכלי התקשורת כי הציוד הכבד שהופעל באזור המתקן נועד לסלילת כביש. בממשל האמריקני לעומת זאת טוענים כי הממשל יגלה את השרידים במקום, על אף הניסיונות להעלים אותם.
אובמה ארהב ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד