ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צפו: בלון גז התפוצץ - וחלק מהמבנה קרס

בלון גז התפוצץ וגרם לקריסת חלק ממבנה במאה שערים • במקום פצוע אחד בינוני ו-3 קל • תיעוד וידאו ותמונות

צפו: בלון גז התפוצץ - וחלק מהמבנה קרס


פיצוץ בלון גז גרם בשעות הצהריים (ו) לקריסה חלקית של מבנה ולמספר נפגעים ברחוב עבודת ישראל בשכונת מאה שערים בירושלים.

מדובר ככל הנראה בפיצוץ בלון גז בקומה השלישית בבניין בן 3 קומות.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח הדסה עין כרם גבר כבן 70 במצב בינוני עם כוויות ואשה כבת 70 במצב קל עד בינוני עם פגיעות הדף.



בנוסף, פונו שני פצועים נוספים בשנות העשרים, עם חבלות גפיים וראש ומעט שאיפת עשן, בהכרה ובמצב קל.

מפקד כבאות והצלה ירושלים טפסר משנה אלי בסון הנמצא באירוע הכריז על שליטה בשריפה ובאירוע. בסריקות שביצעו לוחמי האש לא אותרו לכודים בהריסות המבנה. כמו כן לוחמי האש בתוך המבנה מבצעים כעת פעולות כיבוי סופי.

בנוסף, על פי בקשת מפקד האירוע למקום הוזמנו מהנדס מבנים מסוכנים, גורמי רווחה ואנשי חברת חשמל.

מדוברות המשטרה נמסר, כי באירוע ברחוב עבודת ישראל היו 4 נפגעים (2 בינוני ו-2 קל). חוקרי תחנת לב הבירה ואנשי הזיהוי הפלילי, נמצאים במקום לבירור נסיבות האירוע. נפתחה חקירה.

חבר מועצת העיר משה ליאון פרסם פוסט בפייסבוק: "גיבורים של ערב שבת. אירועי חירום הם דבר לא נעים לאף אחד - בטח ובטח ביום שישי אחה"צ. ודווקא בגלל זה היה מרשים לראות את ההתגייסות הכוללת של צוותי החירום של המשטרה, מד"א ומכבי האש יחד עם אנשי הרווחה מהעירייה לטיפול מהיר ויעיל באירוע פיצוץ בלון הגז במאה שערים שאירע לפני שעתיים בו נפגעו ארבע בני משפחה אחת.

"ראוי לציון מיוחד סגן ראש העיר יוסי דייטש, שממלא את מקומו של ראש העיר והגיע לזירה לנהל את האירוע ביעילות ובמקצועיות. בכוונתי לעקוב אחרי המקרה כדי לוודא שהרווחה תלווה את המשפחה עד שתוכל לחזור לביתה שניזוק ושאכיפה ובקרה על בלוני הגז תתוגבר כדי שחלילה לא נראה אסונות גרועים מזה כפי שראינו בעבר בשכונת גילה. שבת היא מלזעוק ורפואה שלמה קרובה לבוא - איחולי החלמה מהירה לפצועים ושבת שלום לכל תושבי ירושלים".

אבי פרעס מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בדירה בקומה השניה שעולה באש ככה"נ עקב פיצוץ גז במהלך הבישולים לקראת שבת קודש, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים שסבלו מכוויות וחבלות עקב השריפה והבריחה המהירה מהמבנה הבוער, חוקרי כיבוי ייבדקו את נסיבות המקרה".



























פיצוץ בלון גז מאה שערים גלריה וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד