כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

גפני ומקלב נגד לפיד: "סכנה למדינה וליהדות"

מסע ההתחזקות המדומה של יו"ר 'יש עתיד', לא ריכך את ח"כי 'דגל התורה', שתקפו אותו בכתבה לוחמנית ב'יתד נאמן'

מקלב וגפני. צילום: פלאש90
מקלב וגפני. צילום: פלאש90


לאחר מסע ה'התחזקות' של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בתקופה האחרונה, והכרזתו על כך שהוא מתכונן להתמודד לראשות הממשלה, מגיבים יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני וח"כ אורי מקלב כי "לפיד כראש הממשלה זו סכנה למדינת ישראל. הוא לא מסוגל לנהל קיוסק". את הדברים אמרו השניים בראיון למוסף יתד נאמן 'יתד השבוע' בכתבה שסיקרה את מהלכיו של לפיד לאחרונה.

גפני התייחס לביקורו של לפיד בכותל ואמר: "האיש הולך לכותל. מה יש לו לחפש שם? שיביט בעיניהם של הילדים הנכים בהם פגע, בתלמידים מהם שלל קייטנה. שיתנצל בפני האמהות העובדות שהחריג אותן מהזכות למעונות ובפני האברכים ותלמידות הסמינרים. מה לו ולכותל?"

גפני הוסיף: "לפיד ראש ממשלה הוא בראש ובראשונה סכנה למדינת ישראל, מדובר באדם חסר אחריות וחסר ניסיון ניהולי שלא מסוגל לנהל קיוסק, מיצובו כמועמד לראשות הממשלה הוא רעיון עוועים נורא, שעל כל אזרח ישראלי לחרוד ממנו. מדובר בהפקרת כל התחומים - ביטחוניים, מדיניים, כלכליים וחברתיים. לפיד אף סכנה ליהדות, לתורת ישראל ולציבור החרדי".

ח"כ אורי מקלב אמר: "האיש רדף חרדים, פגע בהם במלוא כוחו, פעל, דיבר וחוקק נגדם, ועם זאת התעקש והצהיר 'אני לא שונא חרדים. כל שעשיתי לטובתם עשיתי כדי שיצאו למעגל העבודה'"...

לדברי מקלב: "ההסתה של לפיד נגד החרדים דיברה לכל הקהלים ואת הנזק אי אפשר לכמת".
גפני מקלב לפיד התחזקות חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד