כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בעקבות חשיפת בחדרי חרדים: הצבעה אלקטרונית בכיכר ספרא

לאחר שראש העיר טעה בספירה בהצבעה על הספורטק, והכריז על 14 תומכים במקום 13, ולאחר שהתברר כי חברי המועצה החרדים שנעדרו יכלו להפיל את התוכנית, מתקינים בעיריית ירושלים מערכת הצבעה אלקטרונית, שתמנע מבוכה בעתיד

ברקת. צילום: פלאש90
ברקת. צילום: פלאש90


בעקובת חשיפת בחדרי חרדים, שגילתה כי ראש העיר ירושלים ניר ברקת טעה בהצבעה על הספורטק בעירייה, מכינים תשתית להצבעה אלקטרונית באולם מועצת העיר.

העיתון 'ידיעות ירושלים' מפרסם כי "העירייה תשקיע מאות אלפי שקלים בשיפוץ אולם המועצה. גולת הכותרת: הכנת תשתית להצבעה אלקטרונית כפי שיש במשכן הכנסת".

כזכור, בחדרי חרדים חשף כי בהצבעה שנערכה על תוכנית הספורטק במועצת עיריית ירושלים טעה ראש העיר ניר ברקת בספירת קולות התומכים בתוכנית. החשיפה גרמה למבוכה גם לחברי המועצה החרדים שנעדרו מההצבעה וטענו שלא היה ביכולתם להשפיע שהתוכנית לא תאושר, בגלל הרוב בעד במועצה, מאחר ובחדרי חרדים חשף כי בעוד ראש העיר ברקת הכריז על 14 תומכים מול 9 מתנגדים היו בפועל רק 13 תומכים, כך שאם 4 חברי המועצה החרדים שנעדרו מההצבעה היו משתתפים הם יכלו להפיל את התוכנית. ואכן, חברי המועצה ספגו ביקורת חריפה בעקבות החשיפה.

יצויין כי בעקובת חשיפת בחדרי חרדים תוקנו תוצאות ההצבעה בפרוטוקול ההצבעה מישיבת המועצה, וחברת מועצת העיר ויו"ר מרצ לורה וורטון פנתה ליועץ המשפטי לעיריה בדרישה לטפל במחדל הנורא בהצבעות במועצת העיר.

הצבעה אלקטרוני טעות ברקת ספירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד