י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אור ירוק ובנק מזרחי טפחות השיקו תוכנית "אור ירוק לילדים"

מדובר בתוכנית חינוכית חדשה בנושא בטיחות בדרכים לילדים בבתי הספר היסודיים, שכולה פעילות חווייתית לילדים. אור ירוק: "הילדים שאנו מחנכים היום לבטיחות בדרכים, הם אחרי הכל, הנהגים של מחר"

אור ירוק ובנק מזרחי טפחות השיקו תוכנית "אור ירוק לילדים"


עמותת אור ירוק ובנק מזרחי טפחות השיקו באירוע חגיגי התוכנית "אור ירוק לילדים", תוכנית חינוכית חדשה בנושא בטיחות בדרכים לילדים בבתי הספר היסודיים, שכולה פעילות חווייתית לילדים. לאירוע ההשקה, שהתקיים לפני כשבוע במתנ"ס שיקאגו בלוד, הגיעו מנכ"ל מזרחי טפחות אלדד פרשר, יו"ר הבנק משה וידמן, מנכ"ל אור ירוק שמואל אבואב, סגן ראש עיריית לוד יוסי הרוש והפרזנטורים של הבנק, דביר בנדק ואיברהים סקאללה.

במסגרת תכנית "אור ירוק לילדים", מגיעה ניידת מיוחדת אותה תרם בנק מזרחי טפחות, ובה שלל פעילויות לבתי ספר יסודיים בכל רחבי הארץ. מטרת התכנית היא להטמיע בילדים את כללי הבטיחות בדרכים ולהקנות להם כלים להתמודד עם הסכנות, בצורה מהנה וייחודית, בדרך לשינוי התנהגותם כילדים בהווה וכמבוגרים בעתיד.

במהלך האירוע, מתנדבי עמותת אור ירוק יחד עם הפרזנטורים של הבנק העבירו לעשרות הילדים שהגיעו למקום את מגוון התחנות שמציעה תכנית "אור ירוק לילדים": נסיעה במכוניות קארטינג במסלול מכשולים מיוחד; תחרות מכוניות על שלט תוך כתיבת הודעות סמס; תחנת למידה על חצייה בטוחה; תחנת רכיבה על אופניים ועוד.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, מדי שנה נפגעים בישראל בממוצע יותר מ-3,500 ילדים בתאונות דרכים ונהרגים בממוצע כ- 40 – כיתת לימוד שלמה! לאורך העשור האחרון ישראל ניצבת במקום הראשון מקרב המדינות המתקדמות בשיעור הילדים ההרוגים מתאונות דרכים.

עמותת אור ירוק: "מטרת התכנית היא להפוך את הילדים לשגרירים של בטיחות בדרכים, להביא לכך שהם ידברו על הנושא בבית עם משפחתם ויובילו את כל בני הבית להתנהגות בטוחה בדרכים. אנו מאמינים, כי חינוך לבטיחות בדרכים כבר בגיל צעיר יוביל להפחתה משמעותית במספר תאונות הדרכים בישראל. הילדים שאנו מחנכים היום לבטיחות בדרכים, הם אחרי הכל, הנהגים של מחר".
עמותת אור ירוק פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד