י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

קיבוץ עין צורים: כאן מגדלים לימונים בבקבוקים

תודו שבאטרקציה מקסימה כמו עץ הבקבוקים שבקיבוץ עין צורים, עוד לא הייתם • קבלו רעיון אטרקטיבי לבין הזמנים

צילום: נתי שוחט פלאש 90
צילום: נתי שוחט פלאש 90


פרדס לימונים שלם וכל הלימונים בתוך בקבוקים. איך עושים משי ואיך מכינים נר להבדלה. תודו שבאטרקציה מקסימה כמו עץ הבקבוקים שבקיבוץ עין צורים, עוד לא הייתם.

יש דברים שעד שלא רואים בעיניים, קשה להאמין שהם קיימים. כמו למשל לימון ענקי צהוב בתוך בקבוק. איך הוא הגיע לשם? ואיך נכנסו עשרות ומאות ואלפי לימונים לתוך עשרות ומאות ואלפי בקבוקים. ומה זה טוואי משי ואיך צובעים בד משי והיכן משיגים כיסויים מרהיבים לחלה וטליתות עבודת יד שיפות כמותן לא תמצאו בשום מקום אחר.

יש לנו עוד המון שאלות והחלטנו לחזור עם תשובות, אז נסענו לקיבוץ עין צורים שבגוש עציון, שם חיכתה לנו אטרקציית עץ הבקבוקים.

תודו ששם מדליק כזה טרם שמעתם. תודו שיש גם משהו אחר, שובבי וחושב בקיבוצניקים של עין צורים, שבפרדסי הלימונים שלהם מגדלים... בקבוקים.

כלומר בקבוקים שבתוך כל אחד מהם, ממש כמו באינקובאטור או בחממה, גדל ומתפתח לימון. בעץ הבקבוקים גילו לנו בסודי סודות, שמדובר במסורת עתיקת יומין.

מאחורי אטרקציית עץ הבקבוקים מסתתר רעיון בלתי שגרתי ומיוחד במינו. לימון בתוך בקבוק שנשאר טרי המון המון המון שנים ומפיץ ניחוח טבעי רענן.

ואם חשבתם שלימון בבקבוק זו האטרקציה היחידה של עץ הבקבוקים, מזדמנת לכם אפשרות לחשיבה חדשה, כי לצד הלימונים, מגדלים במקום גם תעשיית משי שלמה החל מהגולם והפרפר ועד לעניבות משי מהודרות, צעיפים, ביגוד ואקססוריז ממשי טבעי שנצבע בטכניקות מיוחדות.

מחלקה מיוחדת של אטרקציית עץ הבקבוקים בעין צורים, אמונה על אומנות רקמת הטלית בעבודת יד אומנותית. טלית לבר ולבת מצווה, טלית מהודרת וחגיגית לחתן, טליתות קלאסיות, כיסויים מהודרים יפהפיים לחלות שבת, בשמים להבדלה ביחידים ובערכות, מבשמי אוויר טבעיים בניחוח לימון, מוצרי יודאיקה ועוד.

במקביל מתקיימות במקום בתקופת בין הזמנים והחופשה הגדולה, סדנאות יצירה לילדים ולהורים להכנת נר הבדלה בעלות של 15 ₪ בלבד למשתתף.

פתוח בכל יום בין השעות: 15:00 – 9:00
ו': 12:00 – 9:00
קבוצה מודרכת יוצאת בכל שעה עגולה
מחיר לזוג בתקופת בין הזמנים: 25 ₪

לרווחתם של האורחים בריכת שחייה בקיבוץ עם שעות פעילות נפרדות וכן אירוח כפרי לציבור החרדי והדתי - 072-3385412

קישורים:
לאטרקציות נוספות למשפחות חרדיות - לחץ כאן
לימונים בקבוקים תיירות משפחות פרדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד