י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

קיץ לוהט בשוק הרכב: דגמים חדשים במחירים מוזלים

155 אלף שקל ל"אאוטלנדר" החדשה של מיצובישי, אאודי מוזילה ה-Q7 ב-50 אלף שקל ■ ניסאן חתכה החודש כ-10,000 שקל ממחיר הבסיס של ה"קשקאי"

  • כ"ה אב התשע"ה
מיצובישי אאוטלנדר / צילום: יחצ
מיצובישי אאוטלנדר / צילום: יחצ


עונת הקיץ והטיולים בעיצומה, וסוכנויות הרכב משיקות גשם של גרסאות חדשות ומחודשות של רכבי פנאי ושטח ושל מכוניות מנהלים, שהמכנה המשותף לכולן הוא מחירים זולים יותר מבעבר.

מיצובישי השיקה היום (ד') את הדור המשודרג של רכב הפנאי "אאוטלנדר", לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה. חיצונית השינויים הבולטים ביותר הם חרטום חדש עם פנסי היי-טק וגריל שחור ובולט וזנב בעיצוב חדש.

הרכב מעט גדול יותר מקודמו ומצויד בתא נוסעים בעיצוב מחודש, שלל מערכות היי-טק כולל מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד עתירה אפליקציות, בקרת שיוט מסתגלת ועוד. מערכת ההנעה כוללת מנוע 2 ליטר בנזין עם 150 כ"ס ותיבה רציפה מדור חדש. המחירים לדגם האוטומטי מתחילים בכ-155 אלף שקל לדגם 5 דלתות עם הנעה קדמית ומגיעים עד 230 אלף לדגם דיזל מפואר עם 7 מקומות. הדגם הידני עם 5 מקומות יעלה כ-130 אלף שקל.

אאודי צירפה להיצעה הדגמים של ה-Q7 החדש, שהושק בארץ לאחרונה, גם דגם בסיס עם מנוע טורבו דיזל בהספק 218 כ"ס במחיר של 449 אלף שקל – כמעט 50 אלף שקל מתחת לגרסת הבסיס הקודמת. לדגם 5 מקומות ישיבה בלבד ואבזור מפואר כשל אחיו הבכירים.

גם לנדרובר השיקה גרסת הבסיס חדשה ומוזלת של הדיסקאברי "ספורט" החדש, עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2 ליטר, שמייצר 150 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית בת 9 מהירויות. ב-339 אלף שקל מקבלים אבזור מפואר, 5 מושבים (7 כאופציה) והנעה כפולה. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת היא כמעט 19 ק"מ לליטר.

ניסאן חתכה החודש כ-10,000 שקל ממחיר הבסיס של ה"קשקאי" עם מנוע 1.2 ליטר ומציעה אותו בכ-149 אלף שקל ואילו טויוטה החלה לשווק גרת בסיס מוזלת של הקאמרי הייבריד האמריקנית ללא ריפוד עור אבל עם אבזור עשיר ומחיר בסי של 178 אלף שקל.
רכב פנאי ניסאן רכב מנהלים אאודי מיצובישי אאוטלנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד