י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רישמו ביומנים: זה מה שאפל צפויה להציג ב-9 בספטמבר

לפי דיווחים, אפל תציג באירוע השנתי שלה את האייפון 6S, ואייפון 6S פלוס - עם שדרוגים מהותיים ■ גם דגם חדש של האייפד ושדרוג לאפל TV צפויים

  • כ"ה אב התשע"ה
.
.





אפל תקיים את האירוע השנתי שלה ביום רביעי, 9 בספטמבר, ובו היא צפויה להציג את הדגם החדש של האייפון, שייקרא ככל הנראה אייפון 6S, ואייפון 6S פלוס - כך לפי דיווח באתר באזפיד.

האייפונים החדשים צפויים להגיע עם שדרוגים לתצוגת המסך, מצלמה משופרת עם חיישן שמסוגל לצלם בטכנולגיית 4K לצילום וידיאו, וגם שדרוג רזולוציית צילום התמונות. כמו כן, הממשק צפוי לאפשר תמיכה בגלישה סלולרית במהירות גבוהה בטכנולוגיית LTE.

המסך גם יכלול טכנולוגיה הקיימת היום בשעונים החכמים של החברה, המשלבים תחושה כאילו המסך נלחץ ומציעים לבצע פעולות נוספות באמצעות לחיצה עם רגישות שונה על המסך. שהמכשיר יתמוך במהירות גלישה דור רביעי גבוהות מאלו שקיימות היום במכשירי החברה.

עוד מעריכים בבאזפיד, כי אפל תציג גם דגמים חדשים לאייפד בגודל משך של 12.9 אינץ'. אפל גם צפויה להציג באירוע את הדור החדש של האפל TV שיאפשר גישה מלאה לאפסטור, שלט עם מסך מגע, ושילוב של תוכנות הקול סירי.

המכירה המוקדמת של המכשירים החדשים צפויה להתחיל כמה ימים לאחר מכן - ב-11 בספטמבר, וההשקה הרשמית צפויה סביב ה-18 בספטמבר בארה"ב.

בתוך כך, סמסונג מנסה להקדים את אפל עם השקת פאבלט הנוט 5 המתחרה באייפון 6 אס פלוס. הנוט החדש יוכרז כבר ביום חמישי הקרוב בניו יורק, במקום בתחילת ספטמבר בתערוכת האלקטרוניקה ifa בברלין.
אפל אייפון אייפד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד