ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

קינג במתקפה חריפה: "פסטיבל תועבה שכל כולו חילול קדושתה של העיר"

בסוף החודש עתיד להתקיים סביב הר הבית פסטיבל "מתחת להר" בעל אופי כפרני • חבר מועצת העיר אריה קינג לבחדרי: "בעירייה מנצלים את חוסר האחדות במחנה הדתיים כדי לפגוע בקדושת העיר" • גורם בעירייה: "חבל שקינג לא בדק"

ח"מ העיר אריה קינג מול הר הבית. צילום: נתי שוחט פלאש90
ח"מ העיר אריה קינג מול הר הבית. צילום: נתי שוחט פלאש90


המערכה על קדושת ירושלים: חבר מועצת העיר ירושלים אריה קינג מפרסם פוסט כואב על "פסטיבל של זימה, תועבה ושכל כולו חילול קדושתה של העיר, שעריית ירושלים יוזמת".

קינג כותב בין השאר - "כחבר מועצת העיר ירושלים וכיו"ר סיעת ירושלים מאוחדת, אני קורא להחרים את כול אירועי פסטיבל "מתחת להר" שהעירייה יוזמת".

בפוסט, שמתפרסם לרגל פסטיבל "מתחת להר" העתיד להתקיים בסוף החודש בירושלים, כותב קינג - "תושבי ירושלים היקרים, אני מבקש את סליחתכם על כך שהעירייה שותפה לפסטיבל של זימה, תועבה ושכל כולו חילול קדושתה של העיר".

פסטיבל מתחת להר יתקיים בימים ראשון ה-23 באוגוסט עד רביעי ה-26 באוגוסט ברחבי ירושלים, סביב הר הבית. בדברי ההסבר לפסטיבל נאמר כי "עבודות האמנות שיוצגו בפסטיבל יבצעו פעולות שיציעו הסתכלות אחרת על הנרטיב המוכר והמקובל של הר הבית ויבקשו לבנות לו סיפורים ומחוות אתאיסטיים, הומניסטיים ואוניברסאליים".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר חבר מועצת העיר אריה קינג כי "גורמים בעירייה ממשיכים לנצל את חוסר באחדות מחנה הדתיים בעיריית ירושלים, על מנת להפיץ בשם העירייה ובמימון העירייה את תורתו השמאלנית הקיצונית ואת משנתו החילונית האנטי-דתית.

"אני נשבע שאעשה הכול שזו תהיה השנה האחרונה שארגון 'עונת התרבות בירושלים' יקבל מימון מכספי המיסים. הזמנתי לשבוע הבא את כלל חברי המועצה הדתיים והחרדים לכינוס חירום לקראת דיוני התקציב של שנת 2016, במטרה לוודא שארגון זה לא יקבל כול תמיכה ושיתוף פעולה מעיריית ירושלים".

גורם במחלקת התרבות בירושלים אמר ל'בחדרי חרדים' כי חבל שקינג לא עשה בירור קטן לפני שרץ לתקשורת, שכן העירייה לא קשורה לפסטיבל ולא מממנת אותו כלל.

מעיריית ירושלים לא נמסרה תגובה.
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד