כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מוכנות? הגמר הגדול של Yoursound

סבב הופעות מול קהל במסגרת בית הספר למוזיקה לנשים ובנות חרדיות - Yoursound מגיע לסיום בגמר הגדול שיתקיים בתאטרון היהלום • מי תהיה הזוכה?

מוכנות? הגמר הגדול של Yoursound


במהלך שנות עבודתה כמורה לפיתוח קול וכמאמנת אישית, פגשה שרית יגודיוב בבנות ונשים רבות עם כישרון מוזיקלי, שרצו לפתח ולהגשים מתנה זו שהקב"ה נתן להן. נשים ובנות רצו לפתח את הכישרון הבימתי שלהן, אך לא הייתה להן יכולת לעשות זאת בצורה כשרה וטהורה.

שרית החליטה להרים את הכפפה ולאפשר לאותן הנשים לעשות זאת בצורה הכשרה והמקצועית ביותר שיש, והיא פתחה עבורן את בית הספר למוזיקה - yoursound.

המיזם החדש והמרגש החל בחג החנוכה, והעניק לכל אחת מהמשתתפות הזדמנות להתחבר לכישרון המוזיקלי שלה, לחוות תכנית לימודים עשירה, הכוללת פיתוח קול והעצמה אישית עם מיטב אומניות הבמה במוזיקה החרדית.

בנוסף, הציעה התוכנית לבנות המתאימות מסע הופעות מרגש שכלל שירה על במה מול צוות שופטות מקצועי, מול קהל נשים רחב שהשתתפו בבחירת המתמודדות על ידי מערכת הצבעה אלקטרונית.

לפני פסח הסתיים שלב האודישנים, בו השתתפו 50 בנות הנבחרת, ומתוכן 30 בנות עברו לשלב הדואטים.

את שלב הדואטים צלחו 15 מתמודדות, ולפני כחודש במופע חצי הגמר 16 מתמודדות עמדו על הבמה, מתוכן 6 בנות - שירה שקרקה, מלי אוחיון, ריקי גרוסברד, שיראל עמרם, ליאורה אברג'ל, ומרים כהן - הצליחו לפלס דרכן והעפילו לשלב הגמר.

ביום שלישי הקרוב, כ"ו אב (11.8.15), יתקיים מופע הקיץ המוזיקלי - הגמר הגדול והמרתק ביותר לנשים ונערות. האירוע יתקיים בתיאטרון היהלום ברמת גן, בו יופיעו 6 הבנות שיתמודדו על קולות השופטות והקהל. 2 בנות נוספות יזכו על ידי הקהל בגלגל ההצלה ויוכלו גם לחזור ולהתמודד מול הקהל, 6 שופטות ישפטו אותן והמתח ירקיע שחקים, מי תהיה המנצחת הגדולה של העונה.

בנוסף להפקה מוזיקלית מקצועית, מצגות מולטימדיה מתקדמות, ומסכי ענק, יופיעו צוות השופטות, ומקהלת yoursound בחמישה שירים מדהימים ומרגשים ואת המופע תנחה שדרנית הרדיו המוכשרת רחל פסטג.

כמובן שגם במופע זה קהל הנשים תוכלנה להצביע ולהשפיע על הבחירה. למעשה, במהלך כל שיר, הצופות באולם, תוכלנה לבחור מי מהמתמודדות ראויה מבחינתן להעפיל לגמר, ובסיום הערב נדע את מי הקהל בחר להיות המנצחת הגדולה של תכנית המוזיקה הגדולה הייחודית של בית ספר למוזיקה - YOUR SOUND תשע'ה.

להזמנת כרטיסים בטלפון 050-2381115 052-7633668
או באתר המופע www.yoursound.co.il/mofa .

קישורים:
לרכישת כרטיסים באתר
תחרות מוזיקה חרדיות הופעה תיאטרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד