י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

דגן הבטיח: "אמשיך מסורת הכניסות לקבר יוסף"

כחלק מההכנה לעליות לקבר יוסף, הגיע למקום ראש מועצת שומרון הנבחר, יוסי דגן, כשהוא מלווה בהנהגת השומרון

צילום: מאיר ברכיה
צילום: מאיר ברכיה


יוסי דגן ראש מועצת שומרון ממשיך את המסורת של מועצת שומרון, ואת העליות לקבר יוסף.

אמש (א), נכנס למקום ראש מועצת שומרון יחד עם הנהגת השומרון יושבי ראש מזכירויות בישובים, חברי מזכירויות וחברי מליאה, זאת כהכנה לעליות הצפויות וכן בכדי להודות על זכייתו בתפקיד ראש מועצת שומרון בבחירות לפני כשבוע. יחד איתם עלו גם הפיקוד הבכיר של צה"ל באיזור השומרון: קצין הגמ"ר אליצור טרבלסי וכן מח"ט שומרון שי קלפר.

דגן הצהיר במקום: "קבר יוסף הוא סמל. מעבר לזה שהוא המקום הכי חשוב בשומרון הכי קדוש בשומרון ואחד החשובים לעם ישראל, הוא גם סמל לנחישות ולדבקות. זכינו בשנים האחרונות לשפץ את המצבה הקדושה הזו ואנחנו נמשיך לפעול בע"ה שדגל ישראל ימשיך להתנופף מעל המקום הקדוש הזה. באנו לכאן, קודם כל כדי להודות על ההצלחה בבחירות ולהתפלל להצליח במשימה הזו, לבנות את השומרון, לייצר תנופת בנייה, לייצר קידש ה', גאוות יחידה של ההתיישבות בשומרון, לחזק את נושא החינוך, הנוער, שיהיו הרבה תושבים בשומרון שיהיו מרוצים להמשיך את המגמה של 'לשים את השומרון במרכז', להביא את עם ישראל לשומרון, ואת השומרון לעם ישראל".

"אנחנו שואבים כוחות כולנו מיוסף הצדיק, שואבים כוחות מכאן מלב השומרון. אני מתפלל לקב"ה שיתן כוחות לי באופן אישי לצוות שיחד איתי את העוז את האומץ את החכמה, שהקב"ה ינחה אותנו בדרך הנכונה בעצה טובה באמיתיות ללכת לטובת ההתיישבות בשומרון, לקדם אותה. כולנו יוצאים מחוזקים מהמקום הזה, אני מקווה שבע"ה נזכה להגיע לכאן גם באור יום עם דגל ישראל, ונזכה להקים מחדש את שאנור חומש גנים וכדים הישובים שנעקרו, לבנות הרבה בתים בחומר ובתורה". דגן הוסיף והבטיח שימשיך את מסורת הכניסות למקום ואף יחזק אותן.

העלייה היוותה גם הכנה לכניסות הרבות וההמוניות המתוכננות למקום. הבאים ניקו את המקום והכינו אותו לקליטת המתפללים הרבים הצפויים להגיע מכל רחבי הארץ.

הבחירות לראשות מועצת שומרון התקיימו השבוע, ובהן זכה יוסי דגן מי שהיה מ"מ ראש המועצה ב 63% מקולות הבוחרים מול המתמודד מולו שריה דמסקי.
דגן קבר יוסף כניסה שכם חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד