ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

בנצי גופשטיין זומן לחקירה במשטרה

בעקבות התבטאותו בנוגע לשריפת כנסיות, זומן יו"ר 'להב"ה' לחקירה בשעות הקרובות; גופשטיין: "לא קורא לצעדים אופרטיביים"

בנצי גופשטיין זומן לחקירה במשטרה
פלאש90


יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין זומן לחקירה במשרדי המפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר מחוז ש"י, בעניין התבטאותו בנוגע להצתת הכנסייה.

במסגרת פאנל שבו השתתף בשבוע שעבר בקמפ בישיבת וולפסון, נשאל גופשטיין על ידי העיתונאי בני רבינוביץ, האם הוא תומך בשריפת כנסיות בארץ ישראל באופן אישי לאחר שניסה להציג זאת כדעתו של הרמב"ם בפסקיו, שצריך לבער את העבודה זרה. "בוודאי שכן. בוודאי, זה הרמב"ם. פשוט שכן, מה השאלה בכלל?", אמר גופשטיין.

לאחר שנאמר לו כי אם תיעוד של הדברים מגיע למשטרה הוא נעצר, השיב גופשטיין ונראה שהוא לא חשש מפרסום הדברים - "זה הדבר האחרון שמטריד אותי. אם זו האמת אני מוכן לשבת בכלא 50 שנה בשביל זה".

גופשטיין הבהיר בהמשך כי - "הדגשתי מספר פעמים שאני לא קורא לנקוט בצעדים אופרטיביים אלא שזו שיטת הרמב"ם ושזה מוטל על ממשלה ולא יחידים. אני מבין שיש עליהום על אנשי הימין ומנסים לתפוס אותנו בכל מילה", הוסיף גופשטיין, "אבל הייתי ממליץ לפתוח קודם בחקירה נגד הדרשנים במסגדים או טיבי וזועבי. אחר כך שיפנו אלי".

בעקבות פרסום הדברים נרשמה פנייה מהוותיקן לחקור את גופשטיין על דבריו. פרקליטו עו"ד איתמר בן גביר אמר כי: "יש להצטער שהמשטרה נכנעה ללחץ הוותיקן, השלב הבא מן הסתם יהיה שהאפיפיור הוא שיחליט על הגשת כתב האישום: במדינה דמוקרטית המשטרה צריכה להתעלם מפוליטיקה ולא לנהל חקירות על פי לחצים".
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד