כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הכסף מבני ברק יופנה לשיפוץ החוף בהרצליה

בפעילות משותפת של סגר"ע בני ברק מנחם שפירא ונציג דגל התורה בהרצליה ישודרג החוף הנפרד בעיר לטובת החרדים

הכסף מבני ברק יופנה לשיפוץ החוף בהרצליה


אלפים רבים מבני היהדות החרדית מגיעים מידי שנה לחוף החרדי בהרצליה, למרות הביקוש הגדול והמוני המבקרים, קיים מחסור גדול של שירות לטובת האזרחים, פניות רבות הגיעו מהתושבים על חוסר בהצללות, כסאות וספסלים, מקלחות, ברזיות, דרכי הגישה בחנייה לחוף ועוד.

חוף הרצליה נפתח לשירות הציבור לאחר שראשי העיר הקודמים של עיריית בני ברק הגיעו לסיכום עם עיריית הרצליה על שיתוף פעולה להכשרת החוף, כאשר אגף התשתיות בעיריית בני ברק מתקין את גדר ההפרדה, ומסדר את כל נושא הכשרות וההשגחה על מנת שהחוף יהיה ברף הכשרות הטוב ביותר. בנוסף עיריית בני ברק מעבירה מידי שנה מאות אלפי שקלים לעיריית הרצליה, כאשר עיריית הרצליה עושה שימוש בכסף כרצונה ולא מייחדת את הכסף לטובת פיתוח החוף הנפרד.

לאור הפניות הרבות שהגיעו לשולחנם של נציגי דגל התורה על חוסר חמור בצרכים בסיסיים לטובת המתרחצים בחוף, קיימו בחודשים האחרונים סגר"ע בני ברק מנחם שפירא ונציג דגל התורה בהרצליה אלעד צדיקוב סיור יחד עם בכירי עיריית הרצליה כדי לעמוד מקרוב על הצרכים של הציבור המגיע לחוף ולנסות להגיע לפתרונות.

לאחר שנבדקו כל הצרכים לצד שיחה מקיפה עם המצילים ומתרחצים קבועים בחוף קיים אלעד צדיקוב עם ראש עיריית הרצליה ישיבה מיוחדת יחד עם מנכ"ל העירייה ובו הוחלט להסב את כל התקציב המגיע מעיריית בני ברק ולהעבירו לתקציב יחודי לחוף הנפרד בהרצליה לצורך שיקום ושיפוץ החוף והשלמת כל הדברים הנצרכים לכך, כאשר הכל נעשה בשיתוף פעולה מלא עם אגף התשתיות בעיריית בני ברק שבראשות מיכאל קקון ובהנהלת חנוך זיידמן. במהלך הישיבה הועלו הדרישות להוספת הצללות לאורך כל החוף, התקנת כסאות וספסלים חדשים לטובת המתחרצים, כאשר שדרוג זה יכנס לתוקפו עוד השנה.

בנוסף הוחלט לאשר לשנים הבאות שדרוג נרחב של כל החוף הכולל שיפוץ של כל החנייה ודרכי הגישה לחוף, והחלפת דרכי הגישה אשר כיום הינם על חולות החוף, לשיפוץ נרחב של סלילת כביש כרכור כדי להקל על ההגעה לצד הסדרת החנייה בחוף. במהלך הישיבה הוחלט ואושר גם תוספת ברזיות מים לשתיה, הוספת מקלחות בחוף, התקנת ברזי מים לשטיפת הרגלים, מדרגות עץ לדרכי הגישה לחוף.

כבר בימים אלו פנה צדיקוב לרשות מנהל החופים כדי לאשרר את הקמת המקלחות הנוספים בחוף, דבר שכרוך באישור מיוחד של רשות הנהלת החופים.

במהלך הישיבה גם הוחלט להרחיב את החוף עצמו ולהגדיל את השטח הכולל של החוף החרדי, כאשר צדיקוב כבר פנה ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שייסע לו מול משרד הפנים לאשרר סוכת מציל נוספת שתהיה בשטח החוף שיורחב בעתיד.

צדיקוב מסר: "אני שמח שעיריית הרצליה יכולה לשרת רבבות מבני הציבור החרדי מהרצליה ומחוצה לה ולעשות הכל כדי להנגיש ולהסדיר את השירות למען התושבים, ללשכתי וללשכת סגר"ע בני ברק ומנהל המחלקה המונציפלית של דגל התורה הגיעו הרבה פניות מהתושבים לשדרג ולשפץ את החוף, ואכן קיימנו סיור במקום לבדוק מקרוב את הצרכים, כאשר בסיור השתתפו גם נציגי הציבור שהסבירו ממקום ראייתם את הצרכים הייחודיים שיש לחוף, שוחחנו גם עם המצילים במקום ויחד העלנו את המסקנות הנצרכות, עירבתי את כלל הגורמים בעיריית הרצליה כדי לעשות הכל למען התושבים, ואכן אנחנו יכולים לבשר על התוצאות, כאשר כבר השנה יחלו שיפוצים להוספת מתקני הצללה, והתקנת כסאות וספסלים ברחבי החוף, ובס"ד בשנה הבאה יבוצעו שאר התוספות, כל זאת לאחר שהשנה פעלתי להוסיף בתחילת עונת הרחצה חודש נוסף כאשר בימים אלו אני פועל להאריך את סיום עונת הרחצה מעבר למה שהיה בשנים קודמות, בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לראש העירייה מר משה פדלון ולמנכ"ל העירייה על השיתוף פעולה המלא למען כלל תושבי הציבור החרדי".
צדיקוב חוף הרצליה נפרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד