י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ח"כים חרדים: אתם שם רק בשביל הנורבגי?

מע"מ אפס התפוגג, לאברכים העניים אינכם דואגים, וגם את ירושלים שכחתם? אתם שם רק בשביל הג'וב? • טור זועם

צילום: מרים אלסטר, פלאש90
צילום: מרים אלסטר, פלאש90


אשמים אתם חברי כנסת חרדים: בשל עוון המחלוקת בתקופת הבחירות בירושלים העלתם ראש עיר אשר אינו מתאים למסורת ולקדושת ירושלים, וזו לא הפעם הראשונה שאתם במו ידיכם מוכיחים שמהרסייך ומחריביך ממך יבואו.

כעת אתם צועקים "גוועלד" על חילול שבת.

הבעיה שלכם עסקנים חרדים, שאינכם לומדים מטעויות ובזמן מחלוקת רובכם עסוקים בשנאה וקנאה עד כדי שיכחת דרכה של תורה, אתם נזכרים בדרך התורה רק כאשר נתתם בעצימת עיניים את הכוח לצד השני לבנות תשתיות אשר אינם תואמות את רוח ירושלים וצביונה,

וכעת כאשר המצב הולך ומחמיר נזכרים אתם לקום ולהילחם. כמובן תמיד טוב עכשיו מאשר אף פעם לא. אך הסגנון אשר בניתם בסביבת חברי הכנסת החרדים והעסקונה תמוהה,

לפעמים לבי מתמלא כעס להבל רוח אשר אתם עסוקים בו, כמו החוק הנורבגי אשר לקח מאיתכם את כל האנרגיות, עד שכמעט ולא נשאר לכם זמן להתווכח באמת על קצבאות הילדים או על מע"מ אפס.

אגב - אם לא נתתם את דעתכם, מע"מ אפס על מוצרי יסוד הם האלף בית למשפחות העוני, הם חושבים איך לקנות את הלחם והחלב בבוקר כדי לשרוד. הם לא עסוקים כל היום איך לקנות חשמל כי את החשמל לא אוכלים. שוב ושוב נותנים אתם סיבות להציבור החרדי לראות אתכם מתקפלים ומפרים הבטחות למי שנתן את הפתק בשבילכם בקלפי.

כן הציבור הזה שעד לפני כמה חודשים רצתם וחיזרתם אחריו כדי שיצביע לכם - בהבטחות סרק.

זה הציבור שקיווה בכל ליבו שאתם תשמרו על צביונה של ירושלים. ציבור שקיווה שילדי כל עם ישראל יקבלו כעת - ולא עוד 18 שנה - עזרה בקצבאות כדי לשרוד את היום.

אבל למה שיהיה אכפת לכם חברי כנסת חרדים, האכפתיות שנמצאת בכם זה איך לשרוד בממשלה בשביל להמשיך לקבל משכורת, האכפתיות שלכם זה לסדר ג'ובים לקרובי משפחתכם, האכפתיות האמיתית שלכם זה לדאוג שחוקים זוטרים ביותר יעברו בכנסת העיקר שהממשלה הזו לא תיפול אחרת לא יהיה לכם עבודה .

ובכל העת הזו אנו גם צריכים לשמוע שוב ושוב את התירוצים והנסיון להסביר
מדוע ויתרתם והתקפלתם ומדוע לא עמדתם בדיבורכם. כעת הגיע הזמן לשנות את הגישה ולתת את כל האכפתיות והדאגה לחשוב באמת.

כי אתם נועדתם להיות שליחי ציבור בכדי ליישם את הגדרה זו.

קומו עזרו לתת מענה אמיתי להמשך צביונה של עיר הקודש. בתוקף תפקידכם אתם חייבים לשנות את המשך צמיחת העוני, כי לשם כך שלחו אותכם לכנסת ישראל, והציבור כבר לא נאיבי ותמים, הוא בודק אותכם בציציותיכם ואם תמשיכו לפשל כבר לא יהיה שום טעם להגיע לקלפי בבחירות הבאות.
יס פלנט שבת מעמ אפס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד