כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

העדה החרדית יוצאת למלחמה: "צאו להפגין נגד חילול השבת בירושלים"

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' על פתיחת 'יס פלנט' בשבת, קוראים ב'עדה החרדית' וב'ועדה למען השבת' להפגין בשבת הקרובה בירושלים • האדמו"ר מסאטמר מצטרף גם הוא למאבק: "אין לשתוק מול הרס השבת"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' על פתיחת 'יס פלנט' בשבת, החליטו ב'עדה החרדית' וב'ועדה למען השבת' לצאת להפגין בשבת קרובה, שבת ראש חודש אלול.

אחרי המחאות הפוליטיות, הגיע תור ההפגנות: במודעות המתפרסמות על קירות שכונות ירושלים תחת הכותרת "ירושלים בוערת", נקראים תושבי ירושלים להםפגין.

"השבת בירושלים בסכנה איומה, 244 עסקים פתוחים בשבת ועוד 16 בתי קולנוע נפתחים. ירושלים נהפכת לעיר הנידחת" נכתב במודעות "חייבים לעצור את הנגף בכל כוחינו".

לפי המארגנים עדיין לא נקבע מקום לעריכת ההפגנות ובימים הקרובים יוחלט על מקום ההפגנה.

גורם בעדה החרדית ‏אומר ל'בחדרי חרדים': "ירושלים לא תשתוק מול הרס חומות השבת שנשמרו בין חומותיה גם בתקופה העותומנית והבריטית, ירושלים תרעש כפי שהיא לא רעשה עשרות שנים".

תוך כך, האדמו"ר מסאטמר תקף הלילה בחריפות את חילולי השבת בירושלים ואמר: "יש עכשיו בירושלים ראש עיר שרוצה לחלן את העיר. הוא פותח מקומות לחילולי שבת, טומאה וזוהמה, והנציגים החרדים יושבים בקואליציה העירונית ואינם עושים דבר, רק קומץ של חברי העדה החרדית בראש הגאב"ד של העדה החרדית הגרי"ט וייס, לוחמים נגד התופעות הללו".





שבת ירושלים יס פלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד