כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אור ירוק ואגודת המעצבים מגייסות את האימוג'י למלחמה בתאונות

מנכ"ל אור ירוק: "אני מאמין, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים ולערך העליון – הצלת חיים"

אור ירוק ואגודת המעצבים מגייסות את האימוג'י למלחמה בתאונות



במסגרת שיתוף פעולה בין עמותת אור ירוק ואגודת המעצבים הגראפיים, הושקה הערב, 5 באוגוסט, תערוכה מיוחדת בגלריית הבית הירוק שברמת אביב שעסקה בעיצובים גראפיים אימוטיקונים (אימוג'י) בנושא הבטיחות בדרכים.

התחרות החלה לפני מספר שבועות במתחם מיוחד שהוקם עבור התחרות באתרcreatives.co.il בו הציגו כ-80 מעצבים גרפיים מכל רחבי הארץ את האימוג'יס שלהם. לשלב הסופי הגיעו 24 מעצבים גראפיים כרזות בשפת האימוג'י, שעוסקות בנושא הבטיחות בדרכים, במטרה להגביר את המודעות לסכנות שהכביש מציב. מטרת התערוכה, היא להסביר בצורה ידידותית וחווייתית את המאבק בתאונות הדרכים. אוצר התערוכה הוא אבנר אברהם.
מתוך עשרות מעצבים גראפיים שביקשו להשתתף בתחרות, נבחרו 24 אשר הציגו את עבודותיהם בתערוכה.

שמואל אבואב, מנכ"ל אור ירוק: "אני שמח ששיתוף הפעולה המצוין עם אגודת המעצבים הפך למסורת ארוכת שנים. אני מאמין, כי רק באמצעות מגוון רחב של פעילויות ונגישות למעגלים שונים באוכלוסיה, נוכל להעלות את המודעות לחשיבות המאבק בתאונות הדרכים ולערך העליון – הצלת חיים".

אחרי התלבטות ארוכה של חבר השופטים נבחרו שלושת הזוכים במקומות הראשונים:
אל המקום הראשון הגיע יותם שטרית, שעיצב דמות אימוג'י בצורת רכב צהוב, כאשר לאותו רכב יש שלל ורסיות שונות: אימוג'י שמזהיר מפני נסיעה מופרזת, אימוג'י שמראה נהיגה בשכרות, אימוג'י שמבינים ממנו כי הנהג נוסע תחת עייפות, אימוג'י שמתריע על כך שאמבלונס נוסע לפניך ועוד. יותם זכה בחבילת פונטים, מתנת חברת אאא.

אל המקום השני הגיעה דניאל מיאטוביץ' שעיצבה אותם בצורת חיות שונות שמעבירות מסרים של בטיחות בדרכים: אפרוח שמציין כי מדובר על נהג חדש, ינשוף שוטר, צב עם הגה ועוד. דניאל זכתה בwacom- פד מאיירים ממוחשב מתנת חברת Folyou.

אל המקום השלישי הגיע טל ויסניאק-שני שעיצב אימוטיקונים בצורת פרצופים צבעוניים וכל פרצוף מסמן בעיה בטיחותית אחרת בנהיגה: עייפות, מהירות מופרזת, היסח דעת, אי שמירת מרחק ועוד. טל זכה בקורס קונספט גראפי ללקוחות מתנת חברת Dag zahav.

בפרס חביב הקהל זכה עידו גולדשטיין, שעיצב את משפחת ביטוחי הססגונית: דמויות אצבע שכל אחת מהן עושה משהו אחר בנושא הבטיחות בדרכים – אחת נוהגת, האחר נהג מונית, שלישי שיכור, רביעי חוגר חגורת בטיחות ועוד. עידו זכה בדיסק חיצוני מתנת אגודת המעצבים הגראפיים.

בין האורחים בתערוכה היו : ניר נבות יו"ר אגודת המעצבים הגראפיים; ואליק גורקי מ"Dag-Zahav" שהרצה לנוכחים כיצד למכור עיצוב. חברת HPאינדיגו הדפיסה את הכרזות

• הכרזות יוצגו עד ה-31 באוגוסט ב"בית הירוק" ולאחר מכן התערוכה תנדוד לספריה של מדעי החברה באוניברסיטת תל אביב
עמותת אור ירוק פעילות תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד