כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

כאלף בנות השתתפו במחנה הקיץ השנתי של ארגון "זה לזה"

הפנינג מיוחד עם אטרקציות ואתגרים מילא את הבנות היתומות בשמחה והעניק להן רגעים קסומים ● רכבת ישראל הקצתה קו מיוחד ומלא אטרקציות

כאלף בנות השתתפו במחנה הקיץ השנתי של ארגון "זה לזה"


ארגון 'זה לזה' הדואג לאלמנות ויתומים במשך השנה, לא מפסיק לרגש: כאלף בנות ונערות מכל רחבי הארץ השתתפו לאחרונה במחנה הקיץ השנתי של הארגון. המחנה אשר חגג את שנתו העשירית, נערך בכפר הנופש חיספין שנשכר כולו להנאת הבנות.

בימי הנופש טיילו הבנות בארץ הגולן, נהנו בתכניות לילה מלאות שמחה ומלאו בצהלה את רכבת ישראל, שנשכרה במיוחד על שלל קרונותיה כדי להסיען מצפון לדרום. ברכבת התוססת נהנו הבנות מאטרקציות ושלל פעילויות, מוזיקה טובה וארוחות כיד המלך. פארק המים אליו הגיעו, חיכה לבנות עם הפנינג בלונים צבעוני. דוכני פלאפל וגלידות מלאו את המדשאות ופנקו את הבנות תוך כדי אתגרים ופעילויות מרתקות, שהפיחו בהן חיים ומלאו ליבן בצהלה.

גולת הכותרת במחנה היתה קבלת הפנים שערכו הבנות לאמן האהובה, הרבנית רוטנברג תליט"א, כשהן פורצות בשירה אדירה. את דבריה העוצמתיים פתחה הרבנית בברכת "שהכל", בכוונתה את עניית האמן של מאות הבנות לעילוי נשמת האב או האם שהלכו לעולמם בטרם עת. בדבריה הרעיפה על הילדות טללי חיים ומלאה את ליבן במילים חזקות ומרגשות עד דמעות. את האירוע המרגש חתמו הבנות בקריאת פסוקי עול מלכות שמים שהדהדו אל תוך הלילה כשמילות השיר המרגש 'דעי לך ילדה שבכל מקום שאת, הקדוש ברוך הוא איתך', המשיכו ללוותן כצידה לדרך.

הבנות שהגיעו חולקו לפי אזורי מגורים ובתי הספר בהם הן לומדות, כדי לתת להן תחושה של בית. הנסיעה באוטובוסים לוותה במדריכות רגשיות אשר נתנו מענה מידי בכל ענין. פארק המים שפיים נחכר לטובת הבנות כדי שתוכלנה ליהנות מהמתקנים ומהאטרקציות באין מפריע. וכמובן, מערך הלוגיסטיקה העצום אשר הופק כתמיד ביד רחבה ובעין טובה.

פעילויות הקיץ של "זה לזה" יצאו לשם ולתהילה כמעניינות, מרתקות ומשובבות נפש. הפעילויות מגוונות מאד ומיועדות לאימהות ונערות, ילדים ובחורי ישיבה, המוצאים בתכניות המשותפות פינה חמה, אוזן קשבת וחברה תומכת ומקסימה, שממשיכה איתם לאורך השנה.




קיטנה יתומים חופש גדול רכבת ישראל אטרקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד