כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סגן השר פרוש מצטרף למאבק: "ירושלים לא תנוח ולא תשקוט"

המערכה על ירושלים - ח"כ מאיר פרוש מצטרף לגפני ומקלב, ומתבטא בחריפות על פרשת פתיחת מתחם הקולנוע בשבת, שנחשפה ב'בחדרי חרדים' • בכתבה בהמבשר המסקרת את הפגנת הענק המתוכננת, מצוטט סגן השר - "רומסים את השבת"

מאיר פרוש, פלאש90
מאיר פרוש, פלאש90


סערת חילולי השבת נמשכת: לאחר מחאתם החריפה של חברי הכנסת של 'דגל התורה' משה גפני ואורי מקלב ביום שלישי השבוע, והאיום על פרישה מהקואליציה - הבוקר (ה') מצטרף למאבק סגן שר החינוך מאגודת ישראל, ח"כ מאיר פרוש.

בכתבה שהתפרסמה הבוקר בעיתון 'המבשר' נסקרת בהרחבה עצרת הענק על קבלת השבת ברחובה של עיר, המתוכננת לשבת הקרובה. בכתבה מצוטט סגן השר פרוש שאומר "ירושלים לא תנוח ולא תשקוט נוכח ריבוי חילולי השבת ההולכים המתרבים בעת האחרונה בפלטרין של מלך.

"הציבור החרדי והמסורתי לא ייתן את ידו לרמיסת השבת והסטטוס קוו, מהחמורים שידענו בשנים האחרונות". הדברים החמורים מתייחסים לשורת הפגיעות בכבודה של ירושלים שהתפרסמו ב'בחדרי חרדים', כמו פסטיבל הזומבה מול חומות העיר, חילולי השבת ועוד, והשיא - פתיחת מתחם 'יס פלאנט' בשבת קודש, שנחשף ב'בחדרי חרדים'.

כזכור, ביום שלישי השבוע איימו חברי הכנסת של 'דגל התורה' משה גפני ואורי מקלב לפרוש מהקואליציה העירונית בעקבות התגברות חילולי השבת בעיר. לדברי גפני ביתד נאמן -‏ "לא היו ימים רעים מבחינת הסטטוס-קוו הדתי והיהדות בירושלים, כמו הקדנציה של ניר ברקת כראש העירייה ושל המשת"פים שלו".

פרוש יס פלנט שבת ירושליםן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד