י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הוחלט: פעיל הימין מב"ב ייעצר עד תום ההליכים

לאחר ששוחרר למעצר בית, החליט בית המשפט להחזירו למעצר עד תום ההליכים; אורבך, החשוד בהצתת כנסיית 'הלחם והדגים', חיבר את מסמך "ממשלת הזדון"

הוחלט: פעיל הימין מב"ב ייעצר עד תום ההליכים
פלאש90


משה אורבך, תושב בני ברק שהואשם שחיבר את המדריך "ממשלת הזדון" בו מפורטות שיטות לפגיעה בערבים והצתת מסגדים, ייעצר עד תום ההליכים.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון מנחם מזרחי נעתר לבקשת פרקליטות מחוז צפון ומרכז, והחליט לעצור עד תום ההליכים את משה חיים אורבך, בן 24 תושב בני ברק, שהואשם בהצתת כנסיית "הלחם והדגים" בכינרת.

אורבך שוחרר בי"ז אב למעצר בית מלא עד היום. מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד עמוס דניאלי ועו"ד אבי פסטרנק, עולה כי אורבך חיבר מסמך שכותרתו "מלכות הזדון", במסגרתו הוא קרא לביצוע מעשי אלימות וטרור כלפי בני דתות אחרות. המסמך חובר במטרה להפיצו ל"קהל יעד" יהודי, ולהדריך את קהל יעד זה בביצוע העבירות.

כמו כן, תחת הכותרת "דרכי פעולה", פירט אורבך את שיטות הפעולה לפגיעה בעצים שניטעו על ידי האוכלוסייה הערבים, גדרות ועמודי חשמל שהוקמו על ידם, וזיהום בורות מים. וכן פירט אורבך את השיטות להצתת כלי רכב ושימוש בבקבוקי תבערה. בהמשך המסמך הדריך אורבך באופן מפורט כיצד יש להצית מסגדים, כנסיות ומנזרים.

כאמור, בית המשפט פסק כי הוא יוחזר למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
משה אורבך מנזר השתקנים ממשלת הזדון הלחם והדגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד